Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

aldrig att jag ger mig, är man extremt låg så går man ju ibland med sämsta handen bara för att man måste, men aldrig annars.

lyckades vinna en sng från att ha haft 75 kvar i marker av de 1 000 man började med. Hoppet finns alltid ;)

Postad

Spelade en Sng där jag var klar etta med 4 deltagare kvar.

Helt plötsligt fick jag en hemsk kramp i högerarmen vilket gjorde att jag var tvungen att använda vänsterarmen. Oturligt nog så råkade jag tappa en kniv på vänsteramen.

Vad skulle jag nu göra?? Skulle jag ge upp turneringen som klar etta?

Nej, jag är en riktig kämpe och bestämde mig för att använda munnen resten av turneringen!

TILLS jag bet mig i tungan, blodet forsade från munnen. Det gjorde så ont att jag nästan var tvungen att ge upp. Hmm , vad skulle jag nu göra?.

Jag skrek allt vad jag hade på min vän som suttit brevid mig hela turneringen och hejjat på. Han spelade 3 händer och lyckades ta hem turneringen.

Så det gäller att aldrig ge upp!!!!!

Postad

Ja man ska aldrig ge upp hur dåligt det än ser ut.. jag har också vänt många gånger då det såg riktigt illa ut... och om man lyckas komma etta så känner man sig alltid som kung.. så det är bara o välja, kung eller tung