Ali G in da USA Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Har märkt att jag (ALLTID) är morgontrött när jag måste upp till någonting, medans när jag inte är tvingad och vaknar vid samma tid, är jag pigg. Texten ovan kan delas in i vardag och helg, då jag på vardagar är trött pch på helger pigg (oftast). Är det så för er, att när ni måste upp till någonting, så blir ni per auto. tröttare än vad ni hade varit om ni inte skulle upp till något? Någon som orkar vara lite filosofisk och komma fram till något? Citera
Largo-Sama Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 För mig är det tvärtom. Citera
Skadast Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Har märkt att jag (ALLTID) är morgontrött när jag måste upp till någonting, medans när jag inte är tvingad och vaknar vid samma tid, är jag pigg. Om du vore trött skulle du nog inte vakna heller. Citera
Donner Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Tvärsom för mig oxå. Har jag ingen anledning att gå upp så ligger jag kvar i sängen hela dan typ. Måste jag verkligen upp så är jag inte så trött. Citera
Supertequila Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Du projicerar dina latenta negativa förväntningar på den väntande dagen ur perspektivet jobb kontra ledig eller tråkig kontra kul. Projektionen medför psykosomatiska symptom som morgontrötthet. Citera
Chris_ Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Håller med föregående om att det för mig är precis helt tvärtom. Citera
Recommended Posts