Klyka Postad 12 September , 2006 Författare Rapport Postad 12 September , 2006 Jag nominerar dig annars. Citera
Klyka Postad 12 September , 2006 Författare Rapport Postad 12 September , 2006 Första inlägget uppdaterat med en lista. Fyll på, jag har inget liv! Citera
MartinNuts Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Vet inte vem som har den men jag gillar:"cornered the boy kicked out at the world and the world kicked back alot fucking harder" Från Libertines-låten Can't stand me now. Grym! Citera
TheGambler Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 min favorit är nån som citera sin polares tjej. typ"Mulatter, dom kommer från Polen va?" Citera
Othello Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Othello nominerade samtliga sina egna signaturer genom historien Det gjorde jag inte! Jag nominerade ju djens signatur (där han citerar Cassano)! Sedan skrev jag vilka jag har haft genom historien, det är väl en helt annan sak.. Citera
Myssion Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Sedan skrev jag vilka jag har haft genom historien, det är väl en helt annan sak.. Uppenbar smygspam/-nominering ju. Jag var iaf rak och ärlig, så om någon ska ur Hall of Shame-gruppen så är det jag. Citera
Othello Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Uppenbar smygspam/-nominering ju. Jag var iaf rak och ärlig, så om någon ska ur Hall of Shame-gruppen så är det jag. *suck* Editerade första inlägget så nu är bara djens .sig kvar. Det var den jag tyckte var kul i alla fall. Citera
Goatse Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Tycker synd om Othello nu så tänker nominera hans nuvarande, dessutom är den jävligt rolig. Citera
Okok Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Nominerar "spinners" legendariska: Chatten vid betssons 250$ freeroll: Piggvar - Nån som läser pokerböcker? Är de bra eller? Abborre - Nä, de vill bara tjäna pengar. Piggvar - ok tack, tänkte väl det Citera
Sansrom Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Tycker synd om Othello nu så tänker nominera hans nuvarande, dessutom är den jävligt rolig. Jag nominerar din gamla, den satte griller i huvudet. Citera
Goatse Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Afan, ska se om jag har den kvar! Edit: Tada! Citera
Joey Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Jag tycker Othellos nuvarande är sjukt kul. Citera
Klyka Postad 15 September , 2006 Författare Rapport Postad 15 September , 2006 Othello nominerade samtliga sina egna signaturer genom historien Det gjorde jag inte! Jag nominerade ju djens signatur (där han citerar Cassano)! Sedan skrev jag vilka jag har haft genom historien, det är väl en helt annan sak.. aha, du tänker så. Du får ändå stå kvar i Hall of Shame, för jag behöver lite sällskap där... Citera
Klyka Postad 15 September , 2006 Författare Rapport Postad 15 September , 2006 Uppenbar smygspam/-nominering ju. Jag var iaf rak och ärlig, så om någon ska ur Hall of Shame-gruppen så är det jag. Här åker ingen ur Hall of Shame! Citera
Klyka Postad 15 September , 2006 Författare Rapport Postad 15 September , 2006 Jennez : Annars håller jag med Stahl Citera
Waggho Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Den absolut roligaste måste ändå vara den här: Titanic 1912 Hiroshima 1945 Tjernobyl 1986 Monster 2006 Det är omni som har den. Den nominerar jag. Citera
kfluffie Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Jag röstar utan att tveka på Myssions gamla (den som är nämnd i tråden) om den med Toastern! MVH //Jörgen Citera
hnat Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 WTF, är jag nominerad? Ty, I guess. F.ö så är det EAK som har mulatt-signaturen, men min röst går tveklöst till Maliik-citatet. Citera
Jennez Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 Jennez : Annars håller jag med Stahl Klyka Kan avslöja att den är en del av en intern deal. Jag fick lova att backa honom i tre "tunga" diskussioner. Två avklarade, one to go! Kan lova att jag inte backar honom utan att jag verkligen håller med honom dock. Fast oftast gör jag det. Han är en skön och dryg liten klubbvärd (som anstår en Skåning) med en rolig mössa. Det räcker långt. Citera
Klyka Postad 16 September , 2006 Författare Rapport Postad 16 September , 2006 Listan är uppdaterad samt ett returnerat till Jennez. Hnat ja de var jag som tyckte din var alldeles klockren. Såna där är som bäst när de är tagna ur sitt sammanhang. Citera
Myssion Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Läste precis chapmans signatur. Har sett den förut, men den får mig alltid att dra på smilbanden. Citera
Klyka Postad 29 September , 2006 Författare Rapport Postad 29 September , 2006 "Han är djävulskt säker. Han räknar typ på outs och sånt." Ja den e skön. Uppdaterat. Citera
morberg Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Myssions förra och Goatses nuvarande är klara favoriter hos mig. Sen skulle jag gärna vilja se Othellos .sig-historik igen - nominerade eller ej. Citera
Klyka Postad 30 September , 2006 Författare Rapport Postad 30 September , 2006 Och cazacu's: -"You got Aces?" -"You bet!" Citera
TonyS Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Finns ju en klassiker till. "Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker." Vet inte vem som har den men den bör finnas..träd fram!! Edit: lägger in den på mig så den finns... //Tony Citera
Recommended Posts