hf89fc Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Fick detta idag, vadå stängt fick ju ett mail av dom idag att jag satt in pengar från en site. Är det något fel eller har dom låst mitt Konto ? An error has been encountered Your account has been closed. Please call NETELLER Security at 00 800 7767 6343 and press 0 then option 2, or email admin@neteller.com. We apologize for any inconvenience. Citera
Hertigen Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Det där har hänt mig också. Det bästa du kan göra är att använda deras livechat. Då kan de oftast fixa problemet med en gång, annars ber de dig ringa dem. Citera
hf89fc Postad 11 September , 2006 Författare Rapport Postad 11 September , 2006 Det där har hänt mig också. Det bästa du kan göra är att använda deras livechat. Då kan de oftast fixa problemet med en gång, annars ber de dig ringa dem. och vad säger dom om man ringer Citera
Recommended Posts