MJ Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Lycka till! Om du spelar så respektlöst som du brukar på Klubben kommer det gå bra. En del 18 -21 åringar verkar lite skraja när de kommer till Klubben och kanske inte spelar sitt vanliga spel (läs som på nätet). Men va fan är EPT? När det finns SPT! (Spannish Poker Tour). Jag kommer ta hem eventet på mallis om inte min kusin från landet har sin vanliga bondröta. Citera
rai Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Bor utanför Stockholm med min mamma och mina syskon, studerar sista året på gymnasiet, sam med IT-/idrotts-profil. Walthers? Citera
arsenalrulez Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Lycka till! Heja hattrick. Citera
Nebo Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Lycka till man, ska bli spännande att följa. Citera
rai Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Bor utanför Stockholm med min mamma och mina syskon, studerar sista året på gymnasiet, sam med IT-/idrotts-profil. Walthers? Si, senor. nice..gick ur där i danderyd förra året..vilken går du i? Lyckat till i spanien btw Citera
rai Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 vafan..då borde ja veta vem du är..gick i Sc3 förra året.. Stefan Citera
chievo85 Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Garpen från tipszonen? lycja till iaf! Citera
Hocal Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Vafaan garpen, i Danderyd har juh en annan oxå gått , sjukt länge sen nu dock. Stort lycka till din rackare! Citera
ulaf Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Lycka till garpen! Heja heja! Citera
cassano Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Lycka till nu! Hoppas klonken sitter där! Citera
jackbalsam Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 ta en titel til berga nu. Citera
joggystyle Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Med ditt kortsnitt lär det inte vara några problem att klonka en EPT! *en aningen irriterad joggy som inte orkade lägga mot alla överpar tillslut och brände sina surt ihop skramlade slantar* haha Citera
joggystyle Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Trist att det inte gick vägen, får hoppas på klonk i Köpenhamn istället. =( Citera
jaroiten Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Trist att det inte gick vägen, får hoppas på klonk i Köpenhamn istället. =(Fick han byta Barca mot Köpenh? Citera
joggystyle Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Trist att det inte gick vägen, får hoppas på klonk i Köpenhamn istället. =(Fick han byta Barca mot Köpenh? Nej han spelade Barca idag men åkte runt tolv nån gång. När jag snackade med han igår sa han att han va intresserad av att lira Köpenhamn och så som han slaktade cashgamet så lär det bli av. Citera
jaroiten Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Trist att det inte gick vägen, får hoppas på klonk i Köpenhamn istället. =(Fick han byta Barca mot Köpenh? Nej han spelade Barca idag men åkte runt tolv nån gång. När jag snackade med han igår sa han att han va intresserad av att lira Köpenhamn och så som han slaktade cashgamet så lär det bli av. Aha, ok synd då. Trodde typ att det blivit något strul med hans plats eller nått (verkar ju vara mycket sånt..) Citera
tonkaa Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 Garpen från tipszonen? lycja till iaf! tror inte det Citera
Recommended Posts