Superfunk- Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Hejsan, Har hört att EPT kan bli fullt vilket verkar ha hänt i Barcelona så jag tänkte därför anmäla mig nu till EPT Dublin Eftersom detta är mitt första år så undrar jag lite hur man gör med betalning och så, ska alltså inte spela några sateliter och vill anmäla mig så fort som möjligt Hur bär man sig åt? Tack Citera
simon1583 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Vann just en plats till EPT Dublin via PokerStars, nu undrar jag om jag ens får spela som 18 åring. Väldigt tacksam för snabbt svar. Citera
vikko Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Vann just en plats till EPT Dublin via PokerStars, nu undrar jag om jag ens får spela som 18 åring. Väldigt tacksam för snabbt svar. ska inte vara nått problem är från 18... Citera
simon1583 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Fan vad nice. Ska bli sjukt roligt. Citera
Superfunk- Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Asså någon mer än jag som inte har fått confirmation mail tillbaka, betalade för 2veckor sen men dem vägrar? Hustlad på 5k? Citera
RaMz Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Asså någon mer än jag som inte har fått confirmation mail tillbaka, betalade för 2veckor sen men dem vägrar? Hustlad på 5k? stars hustlar inte folk, du kan vara lugn, har dom dragit degen så är du inbetald, du borde få ett confirmations mailk dock Citera
Superfunk- Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Ok, degen är dragen och så fick jag nått kvitto från banken, men han som borde mailat har inte mailat! åker ju snart hoppas det inte skiter sig Citera
Superfunk- Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Mjuka dem är, har mailat dem ännu inte fått nått confirmation, ingen aning vilken dag eller något jag ska spela? hur mår man? vad gör man? Citera
Recommended Posts