Gå till innehåll

Spela onlinepoker i Kina?


loka2

Recommended Posts

Jag har sökt runt på forumet men inte hittat någon tråd som besvarar min fråga. Det är så att jag ska till Kina i två månader och jag har hört lite lösa rykten på forumet att det är olagligt att spela onlinepoker i kina, stämmer detta? Skulle vara roligt att hinna med några sessioner under tiden man är där eller lutar det åt ett två månader långt uppehåll från pokern.

 

Tackar för alla svar och funderingar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är nu i Kina och har bara gluttat som hastigast runt på nätet och märker att vissa sidor går långsammare och vissa är helt blockerade.

Men vad bra att det inte är några jätte problem men man kanske skulle vara lite försiktig med det man gör och inte flasha allt för mycket med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter ju tryggt! De kan ju slänga in en i en fängelsehåla och låta en ruttna där i 30 år om de känner för det. Rättsäkerheten är inte den bästa i Kina direkt.

 

JAg skulle då aldrig i livet chansa på att göra något olagligt i dylika länder. Vad som helst kan ju hända om domaren du råkar få inte gillar poker! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...