loka2 Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Jag har sökt runt på forumet men inte hittat någon tråd som besvarar min fråga. Det är så att jag ska till Kina i två månader och jag har hört lite lösa rykten på forumet att det är olagligt att spela onlinepoker i kina, stämmer detta? Skulle vara roligt att hinna med några sessioner under tiden man är där eller lutar det åt ett två månader långt uppehåll från pokern. Tackar för alla svar och funderingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chlu Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Efter mitt lilla utbrott i dagboken igår, så kändes det bättre idag. En halvtimmes gym på morgonen, stadig frukost och iväg till jobbet. Här i Kina kör man inte gärna bil själv, så man blir hämtad av chaufför. crillux spelade ju i Kina. Crillux dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan-cr Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Hej Jag är också bosatt i Kina (Shanghai) och har inga problem med att varken komma åt sidor eller att spela. Dock så är det helt korrekt att det är olagligt här nere. Dock så brukar vi västerlänningar komma undan med det mesta här nere ändå så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Bevakar de nättrafiken på något sätt så att det går att bli upptäckt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen04 Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Jag har för mej att dom hade ett jättesäkerhets program i Kina som mest användes för att försvåra kritik mot regimen i Kina. Men om den blockerar vissa nätsajter vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan-cr Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Vissa sidor är blockerade ja, dock ingen pokersida vad jag märkt hittils iaf. Om de bevakar trafiken för att sätta dit en senare vet jag inte, är man orolig kan man använda en proxy eller något hemma i Sverige (behövs tex för att göra konto på ny sida annars så spärrar de ens konto direkt). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 10 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2006 är nu i Kina och har bara gluttat som hastigast runt på nätet och märker att vissa sidor går långsammare och vissa är helt blockerade. Men vad bra att det inte är några jätte problem men man kanske skulle vara lite försiktig med det man gör och inte flasha allt för mycket med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan-cr Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Förra sommaren så arresterades ett par personer i Shanghai för att de spelade poker online. Dock inga västerlänningar utan Kineser. Så lite försiktig är det nog bäst att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Låter ju tryggt! De kan ju slänga in en i en fängelsehåla och låta en ruttna där i 30 år om de känner för det. Rättsäkerheten är inte den bästa i Kina direkt. JAg skulle då aldrig i livet chansa på att göra något olagligt i dylika länder. Vad som helst kan ju hända om domaren du råkar få inte gillar poker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 https://www.relakks.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Varför har onlinepoker inte boomat i Kina/Asien? Är det pga regimen och lagstiftning? Tror ni det kommer booma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azaroth Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 kina fyfan, det måste ju vara det mest efterblivna och vidrigaste land som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 en sån kommentar är helt onödig om du inte förklarar och ger exempel på varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts