Dahlberg Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Chelsea grabbar, chelsea... Men vi kan slänga ut alla jävla divor och Roman polackfan också, gillar nästan inga nya spelare. Bara Drogba... Go Chelsea Citera
thestonk Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Ipsch...ipzsc...ships...whipshits...ispwits...EVERTON Citera
Papa Kubo Postad 18 Maj , 2005 Rapport Postad 18 Maj , 2005 Fan vilken pärs, mitt kära Spurs har 33% chans att vinna en plats i Fair Play-lottning till UEFA-cupen som avgörs den 5 juni. Att man alltid ska behöva hoppas på halmstrån. Citera
Gida Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Kubo: Ja, det hade varit så jävla roligt om vi hade hade kommit ut i Europa! Come on you spurs! Citera
Sandra Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Manchester United såklart! (efter lite grupptryck kanske) Citera
Peakfreak Postad 21 Maj , 2005 Rapport Postad 21 Maj , 2005 Manchester United såklart!(efter lite grupptryck kanske) Gick bra i FA-cupen Jag gillar inte Arsenal men jag hatar United Go NUFC! Citera
Papa Kubo Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Vad är det man brukar säga... sådant lag, sådana supporters eller? Ha! Citera
Swede Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 har alltid brunnit for southampton... tyvarr alskade den gamla goda tiden da de kunde ge United stryk nar united var pa topp, sen torska mot bottenlag som fulham o annat skit... Citera
Loveless Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Hoppas Milan vinner ikväll! Då kommer vi att få se den tråkigaste CL-finalen genom tiderna... Anfaller något av lagen med mer än två spelare på motstådarnas planhalva så kommer jag hoppa från ölandsbron, men som vi alla vet... Det kommer inte att hända! Vart det något hopp förresten? Liverpool all the way! Citera
Plox Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 West Ham alla dagar i veckan. Vilka ligger etta i PL, jo just det West Ham United! Citera
Papa Kubo Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Nja, delad etta. Dessutom har ni bara mött ett lag som löper stor risk att åka ur denna säsong. Citera
APC Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 West Ham alla dagar i veckan. Vilka ligger etta i PL, jo just det West Ham United! Är väll i stort sätt Tottenhams förtjänst att de leder. Citera
Plox Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Nja, delad etta. Dessutom har ni bara mött ett lag som löper stor risk att åka ur denna säsong. Njo men vi ligger ändå etta Citera
oggeking Postad 17 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2005 West Ham alla dagar i veckan. Vilka ligger etta i PL, jo just det West Ham United! Är väll i stort sätt Tottenhams förtjänst att de leder. Stämmer bra det, att Tottenham plockade Defwho? och ÖlhävarCarrick från Hammers har verkligen hjälpt till.. Citera
Papa Kubo Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Äh vadå, Etherington gjorde fler poäng än Defoe i helgen. Citera
oggeking Postad 17 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Kubo// Mitt inlägg uppfattades kanske som ironiskt vilket det inte var. Det jag menade var att Defoe och Carrick var 2 av dom "stjärnor" som spelade ner oss till coca cola ligan.. Citera
Papa Kubo Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Jaha, så pass. Men med Zamora och Reo-Coker som ersättare kommer ni nog att klara er fint. Citera
oggeking Postad 17 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Jorå, hänga kvar bör vi väl lyckas med. Övre halvan--hmm, kanske.. Spurs då? Före Hammers tror du? Er trupp ser ju ganska vass ut.. Citera
Papa Kubo Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Före alla lag utom tre hoppas jag. Inte troligt, men inte helt omöjligt om vi får ha stolpe in istället för stolpe ut denna säsong. Citera
APC Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Före alla lag utom tre hoppas jag. Inte troligt, men inte helt omöjligt om vi får ha stolpe in istället för stolpe ut denna säsong. Eller så blir det som vanligt: Massor av skador, stople ut (eller att dummaren(dommaren) inte ser att bollen är inne), inget att spela för efter jul eftersom de varken kan åka ur eller gå upp, komerm på plats 8-12... men i år är man ju lite mer optimistisk Citera
Teichmann Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Tottenham har ju rånat halva West Hams trupp de senaste åren, så det är väl snarare West Hams förtjänst att Tottenham överhuvutaget kan vinna några matcher. I övrigt så håller jag på AIK och inget annat lag. Men jag gillar Premier League väldigt mycket, och tittar på det ganska ofta. Citera
APC Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Tottenham har ju rånat halva West Hams trupp de senaste åren, så det är väl snarare West Hams förtjänst att Tottenham överhuvutaget kan vinna några matcher. Nu snackade jag visserligen om matchen i helgen... EDIT: Lyssna på vad visa farbro Kubo har att säga Citera
Papa Kubo Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Rånat? Vi kan väl inte rå för att lillebror vill rea bort sina stjärnor. Citera
Recommended Posts