Gå till innehåll

Redbet.com - Unibet överföringsbonusen


Stiffan

Recommended Posts

Reglerna för att få en vip-poäng är precis som alla andra b2b-sajter att att raken ska överstiga 0.3 Euro

 

Hur stor behöver potten bli för att rake ska tas dvs hur stor ska den behöva bli för att jag ska få VIP-poäng? Och jag får poäng även om jag foldar pre-flop va`( förutsatt att raken överstiger 0,3 Euro )?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på denna bonus, men är osäker på hur svår den är att cleara. Om man spelar micro-limit tror ni den är för svår/tar för lång tid?

 

Olika bud här i tråden angående hur stor potten måste vara för att man ska bli tilldelad 1 VIP. Någon som vet säkert?

 

Mycket tacksam för svar! :)

 

jag gick på dessa sifforna

 

for a B2B 5x bonus

NL20 ~ 30 table hours per €100

NL50 ~ 20 table hours per €100

NL100 ~ 15 table hours per €100

NL200 ~ 10 table hours per €100

 

 

Under det är Nl20 är nog bonusen nästan omöjlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kör ni inte forumets egen Redbet bonus? Den har ju ingen tidsbegränsning, och man får 200€ vid 1000vip, om man lirar 1500vip får man även en säkerhetsdosa. Så är inte den bättre, eller har jag missat något?

 

Kan någon bekräfta eller dementera? Är det så att de är samma fast ingen tidsbegränsning på forumets så är de inget att snacka om!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag "jobbar" lite som affiliate på redbet och så vitt jag vet ska det inte finnas någon sådan bonus.

Har för mig att forumet bara har pokerstores bonus att erbjuda alltså 2000vip=100euro.

 

Tryck på länken högst upp på sidan där det står redbet så får ni alla detaljer......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, hur är det nu? Enligt PF.nu ska man få 200 euro för 1000 vip, men när jag går in på Pokerstore så hittar jag endast 100 euro för 2000 vip!

 

Jag har just clearat pokerforums bonus.jag mailade dom och fick därefter pengarna insatt inom några timmar ,200 euro.Dessvärre hade dom dragit mina 1000 vip.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...