tina_ Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Hejsan! Jag har tänkt att sätta in 500$ och börja spela på partypoker och spela in insättningsbonusen och få pokermarkerna. Men jag undrar vad det är för regler som gäller för att få 1 partypoint? Citera
PartyPoker Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Du hittar all info om PartyPoints om du gör så här: 1. Gå till http://www.partyaccounts.com och logga in med dina uppgifter 2. Välj från menyn 'Players Club' -> 'How To Earn PartyPoints'. Där har du en utförlig sida om hur man samlar ihop poäng på bästa sätt. Lycka till! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
maltis2 Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Förrut var det mycket lättare att skramla ihop party points. Men PP blev ännu girigare och ville inte att kunderna skulle få så mycket tillbaka för sitt trogna spelande så de tog bort många bra sätt att tjäna points på. Sänkte dessutom de points man tjänade på tuneringar, men mejlar man dem påstår de att de har blivit mycket bättre för oss spelare, de är så giriga men vägrar att erkänna det. Citera
DrRoland Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Partypoints är inte mkt att ha. Skrapa ihop till 1000 och du har rätt att kvittera ut en keps! Citera
PartyPoker Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Själv skulle jag rekommendera er att ni använder poängen till inköp för olika turneringar. Mer kul för pengarna helt enkelt Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Prislapp Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 ja partypoker har verkligen blivit giriga. Kan beskrivas som pokerns mcdonalds. Riktigt besviken på deras skamliga erbjudanden till trogna regulars, blir att flytta därifrån så fort jag hittar något ställe med bra trafik och schysstare erbjudanden. Citera
gdaily Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Själv skulle jag rekommendera er att ni använder poängen till inköp för olika turneringar. Mer kul för pengarna helt enkelt Med bästa hälsningar, PartyPoker Vilka turneringar då? Du får gära peka mig i rätt riktning med avseende på http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=32554 Citera
DrRoland Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Vilka turneringar då? Jo, det finns en del turneringar och det är nog det bästa sättet att använda poängen till, iaf för oss NL25 och 50 spelare som inte samlar ihop en miljon poäng. Verkar finnas från 100-500 poäng, med 500-2500$ i potten. Runt 1000 spelare i varje kanske. Tror alla heter "players club" Citera
illerrre Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Vilka turneringar då? Jo, det finns en del turneringar och det är nog det bästa sättet att använda poängen till, iaf för oss NL25 och 50 spelare som inte samlar ihop en miljon poäng. Verkar finnas från 100-500 poäng, med 500-2500$ i potten. Runt 1000 spelare i varje kanske. Tror alla heter "players club" det är fan mer värde i en freeroll än en sådan...... Citera
Recommended Posts