Frill Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Tjena! Som nybliven student i Uppsala har jag lyckats uppmärksamma att student SM har sin start här den 4:e oktober och då undrar jag om ni har nån aning om tid/plats och annan viktig information?? Tack på förhand! // Poker spelande student! Citera
stenarn Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Tjena!Som nybliven student i Uppsala har jag lyckats uppmärksamma att student SM har sin start här den 4:e oktober och då undrar jag om ni har nån aning om tid/plats och annan viktig information?? Tack på förhand! // Poker spelande student! Detta har ingenting att göra med Uppsala Pokersällskap. Betway annordnar student-sm och information bör finnas på deras hemsida. Annars är det bara att vänta lite så kommer det upp på poker.se. Ställ dina frågor här istället: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=33410 Citera
Frill Postad 8 September , 2006 Författare Rapport Postad 8 September , 2006 Vet att ni inte har något med de och göra men undra bara eftersom ni håller till här i stan, men tack för hjälpen så ses vi säkert förr lr senare:D Citera
heltenkelt Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Platsen är inte bestämd än, men först och främst letar de efter en nation att vara på. Förhoppningsvis ställer den bästa av de bästa nationer upp: Snerkan! Citera
Frill Postad 11 September , 2006 Författare Rapport Postad 11 September , 2006 hahah, hoppas går ju alltid:D Citera
Måns Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Får det verkligen plats 100 personer på snerkan? Citera
heltenkelt Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Hmmm... missuppfatta mig inte genom at tro att det är jag som bokar nu. Det är studentSM:s folk som sköter det där. Men i övrigt: Det är klart 100 pers får plats på SNerkans övervåning. Det är ju bara 10 bord. /SNnerking Citera
Recommended Posts