Gå till innehåll

Första insättningen på Partypoker


Raimo

Recommended Posts

Hejsan!

Jag har en lite fråga angående partypokers signup. Jag har ett registrerat ett konto på Partypoker men har aldrig satt in pengar eller spelat på sidan.

 

Nu har jag hittat ett bra erbjudande för första insättningen. Fungerar detta även om jag redan har registrerat mig eller får man inte ha registrerat sig innan? Är det fler som har haft samma problem? Kan man be party ta bort ens konto ifall det inte fungerar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

sålänge du inte har ett realmoney konto kan du registrera ett nytt konto och sätta in pengar på med en kod om du vill. jag är 99% säker på detta då min kompis själv har gjort detta.

 

men det skadar ju faktiskt inte att slå på livesupporten och försäkra dig om saken så du har klara bevis på att det är lugnt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och uppstår det några frågetecken från vår sida så kommer supporten att slå dig en signal :)

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Jo tack det vill jag lova att de gjorde, han inte mer än trycka på "send" så mina uppgifter hamnade rätt innan en dam på knakig engelska ringde och terroriserade min mobil telefon :lol: måste säga att det gick sjukt snabbt och de visste exakt vilka konton som hade gått via mitt ip, sista numret på kontonumret skulle säkerhetsställas osv, säkerthet i hög klass måste jag säga även om jag blev orolig o började stamma på svenska :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...