Gå till innehåll

Hur kvalar man lättast till $1M Gntd?


tigerstyle

Recommended Posts

Tänkte höra mig för om tips på hur man lättast kvalar till Stars eller Partys $1M gntd.

Jag har försökt kvala in via $11 freezeout ett par gånger på Party men utan resultat, känns som det är för många nybörjare som spelar där och man åker ut även om man tycker att man spelar bra.

Jag köpte även in mig en gång för $215, men åkte ut nästan direkt med QQ vs 66, all in efter floppen och på turn kommer en 6a.

Jag känner att jag inte har rulle för att betala den här summan varje söndag så kvalar hellre=)

Har ni några tips vilka turneringar man ska köra för bästa resultat? freezeout eller re-buy, storlek på buy-in, etc. etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har nog rätt Cyntax=) Jag är ingen gud på MTT. Men, jag känner att jag ändå har hyffsad koll på det... Har kommit top 10 relativt många gånger på Primas 5k gntd som kostar $25 och har 200+ spelare. Kanske bara hade tur iofs=) Aja, hur dålig jag än må vara så undrar jag i vilken satellit man har störst CHANS att kvala sig vidare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att du har försökt med $11 freezout två gånger så ska du nog inte helt avfärda dem. Fortsätt att nöt! Kolla in en klippa som gdaily, inte ens han brukar lyckas på första försöket med sina satteliter och feeders och allt vad det är.

 

Men du verkar också ha ett av forumets vanligaste problem, dåligt motstånd. Men tänk efter lite, om du inte kan slå dom som är dåliga, tror du då att du slår dom som är bra? Fundera lite på det, gärna över en kopp kaffe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...