Steelin74 Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Hej , har du några bra kommentarer till vad som har hänt. Är pengarna i fara? Jag blir lagom nervös då jag har en ganska stor summa pengar på Sportingebet och på Paradise. Citera
ParadiseOscar Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Hej , har du några bra kommentarer till vad som har hänt.Är pengarna i fara? Jag blir lagom nervös då jag har en ganska stor summa pengar på Sportingebet och på Paradise. Hej! Vi kommer inte att kommentera detta utan hänvisar istället till pressmeddelanden och http://www.sportingbetplc.com. Mvh SportingbetOscar Citera
Cyntax Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Hej , har du några bra kommentarer till vad som har hänt.Är pengarna i fara? Jag blir lagom nervös då jag har en ganska stor summa pengar på Sportingebet och på Paradise. Hej! Vi kommer inte att kommentera detta utan hänvisar istället till pressmeddelanden och http://www.sportingbetplc.com. Mvh SportingbetOscar Men om pengarna är i fara kan ni kommentera? Ni håller väl spelarnas pengarna skilda i ett klientmedelskonto i banken?Annars är det inte bara klantigt, då är det idioti också... Hur förvaras spelarnas pengarna? /C Citera
Odrike Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Herre min skapare, Jag har inte råd att losa min pengar........................ Citera
EL_FishkO Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Herre min skapare, Jag har inte råd att losa min pengar........................ ta ut dem då?? satte nyss in för att cleara septemberbonusen Citera
Odrike Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 ta ut dem då?? Jag försöker men det är inte så enkelt när det står $0.00 på saldot, när man loggar in. Får hoppas att det är bara är tillfälligt tomt en stund efter att man har spelat. Citera
poker_oscar Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 ta ut dem då?? Jag försöker men det är inte så enkelt när det står $0.00 på saldot, när man loggar in. Får hoppas att det är bara är tillfälligt tomt en stund efter att man har spelat. Logga ut från pokerklienten och försök sedan igen. Du kan inte se ditt saldo i webbläsaren om du är inloggad på pokerklienten. Citera
Odrike Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Logga ut från pokerklienten och försök sedan igen. Du kan inte se ditt saldo i webbläsaren om du är inloggad på pokerklienten. Såja nu funkar det. Skönt. Sparade lite för att kunna jobba färdigt med bonusen Citera
ParadiseOscar Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Ett ord till innan det är locket på tills vidare; verksamheten fortsätter precis som vanligt och det inkluderar naturligtvis även (in- och) utbetalningar. Mvh SportingbetOscar Citera
Steelin74 Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 Tack oscar, så lite gör så mycket. Citera
Cyntax Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Ett ord till innan det är locket på tills vidare; verksamheten fortsätter precis som vanligt och det inkluderar naturligtvis även (in- och) utbetalningar. Mvh SportingbetOscar Jo men, vad händer om verksamheten helt plötsligt inte fortsätter som förr... vems är pengarna då? Bolagets eller spelarnas?Är pengarna garanterade i ett klientmedelskonto? /C Citera
Odrike Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Arresterad för ngt som kallas "Gambling by Computer". Låter väldigt konstigt. Är detta en politisk arrestering? Jag trodde han hade typ varit en badboy och förskingrat massa pengar eller ngt. Är det någon som är insatt och vet vad detta handlar om? Citera
Hyler Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Det verkar vara en delstat som fånar sig. Bloggförklaring Vidare bloggförklaring Louisiana State Police Gaming Enforcement Division spelar på Sportingbet, får en domare att skriva på arresteringsorder för i den delstaten är det olagligt att gambla på Internet. Peter Dicks flyger från London till JFK, vid inpassering ser Homeland Security eller nån att det finns en arresteringsorder från Louisiana. Så han är inte arresterad för att ha gjort något fuffens i Sportingbet, snarare att det är övernitiska Louisianiter som inte har något bättre för sig. Citera
Odrike Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Det verkar vara en delstat som fånar sig. Bloggförklaring Vidare bloggförklaring Louisiana State Police Gaming Enforcement Division spelar på Sportingbet, får en domare att skriva på arresteringsorder för i den delstaten är det olagligt att gambla på Internet. Peter Dicks flyger från London till JFK, vid inpassering ser Homeland Security eller nån att det finns en arresteringsorder från Louisiana. Så han är inte arresterad för att ha gjort något fuffens i Sportingbet, snarare att det är övernitiska Louisianiter som inte har något bättre för sig. Fan vad tramsigt. Man blir så jäkla sur på sådant skit. Jag hade blivit galen av ilska om jag hade varit Peter Dicks. Citera
Recommended Posts