Akim Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 - funky_nuts sitting in seat 1 with $20.00 [sitting out] - kjell007 sitting in seat 2 with $11.70 - barabra sitting in seat 3 with $9.50 - AkimP sitting in seat 4 with $32.15 [Dealer] - zappa1 sitting in seat 5 with $12.59 - jaerbo sitting in seat 6 with $9.80 zappa1 posted the small blind - $0.10 jaerbo posted the big blind - $0.20 ** Dealing card to AkimP: , kjell007 folded barabra called - $0.20 AkimPcalled - $0.20 zappa1 called - $0.20 jaerbo bet - $0.60 barabra called - $0.60 AkimP called - $0.60 zappa1 called - $0.60 Min read på Fi's är att alla är riktiga såll. Dom synar allt, mesbetar i stora potter och min-betar, you name it! Dom kan i princip ha vad som helst. Jag själv hittar synen på knappen med JTo, en helt ok hand i en flervägspot. Är självganska aggresvis brukar vanligtvis höja dessa händer i position, kan inte riktigt svara på varför jag inte gjorde det denna gång. BB hittar en fjutt-bet, som alla inklusive mig synar. Pot size ~3.6 ** Dealing the flop: , , zappa1 checked jaerbo bet - $0.80 barabra called - $0.80 AkimP??? Hur ska jag göra här? Tomtarna kan i princip ha vad som helst. Brädan är ju ganska farlig, samt ett oroväckande spaderdrag finns där. Preflop raisaren mes-betar ännu en gång och inte helt oväntat synar en tomte. Nu blir det alltså min tur, Raise för att få bort några av dom samt att eventuellt vinna potten på en gång? Det är ju inte helt omöjligt att någon av mina JT också är levande, kanske båda. Citera
jackbalsam Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Höj för värde och hoppas att någon slår om igen, då går du allin. Citera
Akim Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 Har tyvärr inte resten av HH här nu. Men jag raisade upp till 3.8, fick oväntat syn av killen som checkade, de andra lade sig. Turn kom en lanka, och killen checkar igen. Jag checkar bakom, ska jag kanske ställa istället? Citera
richardd Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Syna och ta betalt när du träffar. Citera
Recommended Posts