tamtaram Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=33343&highlight= Citera
TotalFarsa Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Så Hjorts favoritdryck till pokerliret är bacardi lemon. Interesting Kul, men kanske inte så oväntat(?) att han väljer att komma tillbaka i den gruppen. Best of luck! /TF Citera
thestonk Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Är det något fel på Bacardi Razz? Poker och sprit i en och samma flaska. Så Hjorts favoritdryck till pokerliret är bacardi lemon. Interesting /TF Citera
Smygaren Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Hjort - mannen, myten, mysteriet... Citera
summlan Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Hjort - mannen, myten, mysteriet... och tydligen smygalkisen Citera
Macroman Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Bra beslut av Hjort! Nu måste vi bara få tillbaks vår kära Nebbis till den gruppen också. Tyvärr har han irriterat sig på några mammabundna curlingbarn i en annan tråd. Diplomaten Macroman har lite att jobba på där känns det som... Citera
ski_punk Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Är det något fel på Bacardi Razz? Poker och sprit i en och samma flaska. Bah, Razz dricker man ju bara när man ska bjuda en tjej på en shot som har följande fördelar: 1. Tjejen tycker att den smakar gott (Mmm, fruktigt) 2. Den innehåller rätt alkoholmängd för att du ska bli nöjd, i motsats då är ju en annan tjejshot typ baileys som har samma smakeffekt (Mmm, godis) fast en oerhört besvikande påverkan på ditt blodsystem och omdömme. 3. En shot razz är bättre än 2 shot baileys --> billigare --> Variansen blir inte lika stor om du mot förmodan inte får napp av damen i fråga. Citera
Jennez Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Razz+Fanta ar typ den godaste groggen som har uppfunnits! Citera
Goatse Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Rohypnol borde ha lägst varians och högst ROI dock? Fan vad ot.. Citera
toppace Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Rohypnol borde ha lägst varians och högst ROI dock? Fan vad ot.. låt osch knarrkare och halfalkkisar komma tillsammanS Och pRAta om Poker Citera
ski_punk Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Schkarru mä häm poå nåogrra grrrrrogish? Chag loovar, min e schå häääääär schtooor! Citera
thestonk Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Jag tror att de flesta tycker att den smakar gott - kanske med undantag för kreddängsliga och grabbiga individer. Eller är det fel med frukt och bär? Var lade jag nätbrynjan nu igen... 1. Tjejen tycker att den smakar gott (Mmm, fruktigt) Citera
ski_punk Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Jag tror att de flesta tycker att den smakar gott - kanske med undantag för kreddängsliga och grabbiga individer. Eller är det fel med frukt och bär? Var lade jag nätbrynjan nu igen... 1. Tjejen tycker att den smakar gott (Mmm, fruktigt) Strohrom for life brother! Visst är det gott, men sen när ska man njuta när man shotar? Det ska vara plågsammt! Mer nätbrynjor åt folket! (eller?..) Shit pommes va ot... Citera
Nusseman Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Slut på drinktips, åter till ämnet. Citera
P_kungen Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Fan va kul. Jäkligt bra för forumet! Citera
Apex Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Rohypnol borde ha lägst varians och högst ROI dock? Fan vad ot.. Tvärtom faktiskt, om du kör med rohypnol riskerar du att i värsta fall både bli avstängt från allt spel i flera år framöver och dessutom få hela din bankrulle konfiskerad. Citera
Recommended Posts