Biffbison Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Är det fler än jag som är grymma på att göra missclicks? SÅnna här gör jag iaf Hand KK flåpp K A 10 bettar...FI synar Turn K Check...FI går all-in! Härligt...vilken pott det blev. Ooops! Musen strejkar och sladdar rakt in i hörnet på tangentbordet! Och muspekaren träffar mitt på FOLD! Haha Ett par ggr har man ju lyckats syna all-ins med bajs när man råkat klicka fel... Citera
Bombapott Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Ja missclicks kan man ju skylla på.... skoja B2b har sin funktion call farligt gjord..man kan mena a att syna BB men någon går all in precis som man ska checka av call.......om man multibordsspelar.... Citera
busen Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=12214&highlight=missclick Citera
wheelinho Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Gjorde en trevlig missclick i en turre på Prima. Kille i tidig poss ställer in, borden ploppar lite hit o dit och jag ska till turre bordet för att folda, vips så trycker man på call knappen med 3-2off Snubben hade A-K så var ju ingen monster dog iaf floppar 3an men han lyckas hitta A på turn Citera
Recommended Posts