toppace Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Hej! Hur skall man tänka vad gäller förvarandet av din blind i No limit cashgame? Jag funderade på följande kan vara några av frågorna: - Vad har jag för hand? - Hur spelar den totala stackstorleken in? - Hur många spelare är med i potten? - Hur ser de implicita oddsen ut? - Hur bra spelar motståndet efter floppen? Toppace * Flytt till THe - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grillkrydda Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 - Vad har motståndaren för hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 -Varför försvarar jag mörken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 Hej! Hur skall man tänka vad gäller förvarandet av din blind i No limit cashgame? Toppace Folda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 4 September , 2006 Rapport Share Postad 4 September , 2006 En sak som man alltid bör ha i tanken är vad är min edge i denna situation är? Och rent generellt så har man en mindre ur position än i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts