petla Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Jag har spelat ett par månader på Pokerstars 15-dollars Sng NLT (mest), nu har jag tjänat ihop tillräckligt och tagit steget till 25, där har det gått mycket trögare. Min fråga är: Ska det bli trögt så snabbt? Citera
Kollikock Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Jag märkte av en skillnad också, men lär dig lite mer och spela några till så är det inga problem. Sen kan du se fram emot att nästa steg (till $55+5) blir betydligt mindre. Citera
eurythmech Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 På 16 blir man utköpt medan man blir utköpt på 27 Citera
petla Postad 4 September , 2006 Författare Rapport Postad 4 September , 2006 Det var just det jag undrade lite, var är de stora skillnaderna på Sng, helst på Pokersstars men även erfarenheter på andra bolag är intressanta. Förmodligen är det väl så att det blir gradvis bättre? Citera
Myssion Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Förmodligen är det väl så att det blir gradvis mindre dåligt? Ja. Citera
Recommended Posts