Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

låt mig gissa! mer kändisar och mer "familjeunderhållning" än tidigare? synd att programet höll så hög klass säsong 1-2 och sen förstörde dom hela skiten med "celebrity poker showdown" syndromet....usch!

Postad

Jag skulle tro att det börjar sändas om 4 1/2 vecka, fortfarande 4 avsnitt av säsong 3 som de håller på att visa. Om det nu börjar direkt efter reprisavsnitten har sänts, men tror det gjorde det när säsong 3 började

Postad

Totalt ointressant med kändisar. Varför ska dessa ges chansen att vinna en mille?

Varför inte slumpa ut ett antal online spelare som får medverka i programmet. Spelare som är geniunt intresserade av poker och som tycker att poker är kul. Ser hellre att dessa får chansen till lite uppmärksamhet än dessa kändisar. Eller närspelarna kanske vill vara anonyma?

Postad

Ny producent också tror jag, vet inte varför men Pekka (Per Sjögren, semi-framgångsrik åtminstone ett tag i WSOP Main nu i år, kommer inte ihåg slutplacering men han var bra med ett tag) har tackat för sig. Om detta innebär förbättring eller försämring återstår att se men Halleluja, Glimne är ju kvar och kommer vara torr-rolig ännu en säsong. Sen är det ju alltid roligt att håna Peter Swartling för allting denne man gör! :D

Postad
  Poperick säger:
Totalt ointressant med kändisar. Varför ska dessa ges chansen att vinna en mille?
Agree, vill jag se kändisar spela poker är det bättre med Celebrity Poker Showdown, det programmet innehåller ju iaf lite roligt folk och bra kommentatorer. :P

.. och jag ser hellre att man ger pengarna till välgörenhet om man ska göra ett jippo av det...

Nej, jag kommer inte se Pokermiljonen den här omgången heller :)