devilpike Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Hej! Är det någon som vet när pokermiljonen säsong 4 kommer att sändas? Citera
padrinosftw Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Förhoppningsvis ungefär samtidigt som helvetet fryser till is och jag vinner en coinflip. Citera
mattias552 Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 T9suited säger: Förhoppningsvis ungefär samtidigt som helvetet fryser till is och jag vinner en coinflip. Loooool Citera
hansolo Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 låt mig gissa! mer kändisar och mer "familjeunderhållning" än tidigare? synd att programet höll så hög klass säsong 1-2 och sen förstörde dom hela skiten med "celebrity poker showdown" syndromet....usch! Citera
OzzzaJa Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 säsong 1 va väl ingen höjdare heller.. bara 2an som varit bra hittils imo Citera
rahuja456 Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Jag skulle tro att det börjar sändas om 4 1/2 vecka, fortfarande 4 avsnitt av säsong 3 som de håller på att visa. Om det nu börjar direkt efter reprisavsnitten har sänts, men tror det gjorde det när säsong 3 började Citera
Poperick Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Totalt ointressant med kändisar. Varför ska dessa ges chansen att vinna en mille? Varför inte slumpa ut ett antal online spelare som får medverka i programmet. Spelare som är geniunt intresserade av poker och som tycker att poker är kul. Ser hellre att dessa får chansen till lite uppmärksamhet än dessa kändisar. Eller närspelarna kanske vill vara anonyma? Citera
Bluwajt Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Enligt "First Poker" är säsong fyras proffs: Erik Sagström Johan Storåkers Cecilia Nordenstam Bengt Sonnert Ayhan "Tilta mig inte" Alsancak Mattias Andersson Riktigt roliga lirare med andra ord. Citera
Verbal__Kint Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Ny producent också tror jag, vet inte varför men Pekka (Per Sjögren, semi-framgångsrik åtminstone ett tag i WSOP Main nu i år, kommer inte ihåg slutplacering men han var bra med ett tag) har tackat för sig. Om detta innebär förbättring eller försämring återstår att se men Halleluja, Glimne är ju kvar och kommer vara torr-rolig ännu en säsong. Sen är det ju alltid roligt att håna Peter Swartling för allting denne man gör! Citera
sickanboy Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Ett proffs per avsnitt? Det är bara för illa alltså. Tur man har tillgång till riktig poker-TV nu förtiden. Citera
Henkeman Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Poperick säger: Totalt ointressant med kändisar. Varför ska dessa ges chansen att vinna en mille? Agree, vill jag se kändisar spela poker är det bättre med Celebrity Poker Showdown, det programmet innehåller ju iaf lite roligt folk och bra kommentatorer. .. och jag ser hellre att man ger pengarna till välgörenhet om man ska göra ett jippo av det... Nej, jag kommer inte se Pokermiljonen den här omgången heller Citera
Recommended Posts