Bluwajt Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Sjukt gött med bra start på gruppen idag. Chanserna till EM-spel 2008 ser lite ljusare ut. Riktigt bra match som vanligt av Ljungberg, men även av Alex och framförallt av Elmander. Shaaban växer också för varje match tycker jag. Personligen tycker jag att Isak inte längre ska vara given som förstamålis. Ställer dock fortfarande ett stort ? till Zlatan som jag tycker underpresterar match efter match i landslaget. Dags att köra Elmander/Allbäck? Tror även att backlinjen, och framförallt Hansson kommer få det riktigt svårt i dom "tuffa" matcherna mot Spanien, Danmark och kanske även Island. Vad tycker/tänker ni om dagens match och om chanserna till spel i EM 08? Citera
marcamannen Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 * Bänka Zlatan, in med Allbäck * Elmander glänste - given i startelvan framöver * Shaaban är stabil i kassen, men fortfarande tvåa bakom Isaksson * Kimpa har en jä-la bössa * Teddy som mittback nästa match tack Citera
DaPine87 Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 *Bänka Zlatan, just nu gör han inte ett skit.. *Ut med Petter in med Teddy! *Fortsätt med Rami.. Citera
tamtaram Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Petter Hansson har ju inte kännts direkt stabil i nån match. Jag blir rädd varje gång han har bollen. Tyvärr har jag ingen bra ersättare i åtanke förutom Teddy som inte är nån ungdom. När det gäller Zlatan är det ju en spelare som alla jämt ska klaga på men det är samma här, vi har ingen som är bättre och han har en sådan respekt att han som idag drar på sig punktmarkering och öppnar för andra spelare. Om vi hade haft en striker vid sidan hade vi gjort många mål. Citera
Bluwajt Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Postad 3 September , 2006 Petter Hansson har ju inte kännts direkt stabil i nån match. Jag blir rädd varje gång han har bollen. Tyvärr har jag ingen bra ersättare i åtanke förutom Teddy som inte är nån ungdom. Tycker gott och väl att vi kan ge unga spelare chansen nu i dom lite lättare matcherna, t.ex. mot Liechtenstein. Varför inte testa Kalle Svensson, som gjort bra ifrån sig i Rangers, istället för Hansson? Citera
Bein Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 *Karl svensson >> Hansson *Shaaban <> Isak .... Jämbördiga nu tycker jag *Zlatan ska vara kvar på planen Citera
loka2 Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Jag fattar inte varför de inte kör in lite nytt blod i backlinjen så som Kalle Svensson och Mikael antonsson. Citera
ematic Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 För i helvete inte Allbäck. Citera
Papa Kubo Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Skulle bli ytterst förvånad om Sverige kvalar in. Två år av torftig fotboll och ett missat EM är helt enkelt det pris vi fans kommer att tvingas betala för att slutligen bli av med Lagerbäck. Citera
Matteprof Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Måste bli mycket bättre spel om vi ska klara oss igenom den här gruppen Dock måste man ju säga att det var länge sedan vi hade ett landslag jag trodde på så lite som nu. Kanske framförallt backlinjen är inte direkt vad den varit från typ EM 92 och fram till VM i sommar. Well, 3 poäng är 3 poäng Citera
marcamannen Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Men hur smart är det att kicka ut tre nästan ordinarie spelare ur truppen inför en viktig EM-kvalmatch bara för att de varit ute på stan någon timme helt nyktra! Heja Lagerbäck! Bra att skapa ännu större sprickor i landslaget... Citera
Bluwajt Postad 4 September , 2006 Författare Rapport Postad 4 September , 2006 *Klapp Klapp* för Lagerbäck som kommer allt närmare en sparkning för varje dag som går. Killarna gjorde ett fel, men ville fira Mellbergs födelsedag. En varning skulle räckt. Aja, iaf kul att se hur Elmander/Allbäck (För det blir väl dom två?) kommer fungera tillsammans där uppe. Hoppas även Kalle Svensson får känna på lite Em-kval-spel. Aftonbladets artikel Citera
jaroiten Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Som sagt sparka tomten! Hade vi mötte ett lag av någon som helst klass hade han troligen aldrig vågat skicka hem grabbarna för en sån här struntsak. Usch vad jag spyr, kan tippa att någon/några kommer att bojkotta landslaget, iofs skulle det inte vara en katastrof ifall denna någon var Mellberg.. Citera
mawam Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=647&a=570282&previousRenderType=6 kommer väl ändå inte att behövas till kommande match....men men Citera
Swalling Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Känns inte som om hela sanningen kommit fram i media. Citera
Skadast Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Bara i Sverige... bara i Sverige Citera
Skadast Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Känns inte som om hela sanningen kommit fram i media. Känns som att hela sanningen aldrig kommer fram i http://www.aftonhoran.se Citera
Swalling Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Känns inte som om hela sanningen kommit fram i media. Känns som att hela sanningen aldrig kommer fram i http://www.aftonhoran.se Man kanske får reda på mer i 4ans prgram 23. Citera
SILBERSKY Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Men LOL, har Aftonbladet nån prao-elev på webredaktionen eller, ser inget vidare ut. Hmm, få se, hur var det nu... 10 CLS 20 INPUT A$ 30... Hoppas siten krashar...kan dom ta efter sina rubriksättningar. Aftonbladet Citera
Chris_ Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Hde ingen aning om det där innan jag läste här nu, men de e ju fan en skanadal. Att skicka hem dem då menar jag självklart. Vad händer för övrigt med Daniel Majstorovic? Har aldrig haft bra koll på honom, men han ska tydligen vara en av schweiziska ligans bästa backar. Och det i ett lag som tog sig till kvarten(?) i uefacupen förra året. Citera
Swalling Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 men han ska tydligen vara en av schweiziska ligans bästa backarDu hör ju själv hur det låter, men jag föredrar honom före Hansson. Citera
Chris_ Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 men han ska tydligen vara en av schweiziska ligans bästa backarDu hör ju själv hur det låter, men jag föredrar honom före Hansson. Jo, men det var lite det som var min poäng. Hanssons insats i träningsmatchen mot tyskarna var ju exempelvis bland det sämsta jag någonsin sett, oavsett sammanhang. Citera
Chris_ Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Nu verkar det som om alla bojkattar landslaget (enligt vissa sidor som för visso är ganska bra med att vara ute med nyheter åt helvete för tidigt * bla bajenbladet*) så länge som Lagerbäck stannar. Föga förvånande. Tydligen ska även alla ha varit tillbaka på hotellet runt ett-tiden och det utan att ha druckit. Nu håller fan även jag med: AVGÅ LAGERBÄCK. Citera
Myssion Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Tydligen ska även alla ha varit tillbaka på hotellet runt ett-tiden Var det kl 01 som var överenskommet? Citera
Bluwajt Postad 5 September , 2006 Författare Rapport Postad 5 September , 2006 Tydligen ska även alla ha varit tillbaka på hotellet runt ett-tiden Var det kl 01 som var överenskommet? Nepp, 23:00. Citera
Recommended Posts