HeyJohan Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Dags att berätta nästa stora nyhet: HeySandra väntar barn och är just nu i 4:e månaden. Bebisen går under arbetsnamnet HeyBaby (vi försöker övertala henne att döpa den till det också) och vi ser alla med spänning fram på nedkomsten! Mvh Johan Citera
toppace Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Stort grattis! Livet kommer förändras!! /Robban Citera
HeySandra Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Tack för gratulationerna! Dock tveksamt om vi kommer döpa bäbisen till HeyBaby, men det tål väl att tänkas på Citera
Nusseman Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Grattis! Då kanske det äntligen blir verklighet av mitt önskemål med blöjor i VIP-shoppen? Citera
Revenge Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Grattis jag fick min lilla bebis för 2 månader sen . Vill önska dig lycka till för det barn för med sig mycket lycka som lycklig och glädje. Citera
HeySandra Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Jaaaa, blöjor i vipshopen, ett krav! Tack för lyckönskningarna! Citera
Skadast Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Jaaaa, blöjor i vipshopen, ett krav! Tack för lyckönskningarna! Strålande idé Jag föreslår HeyPampers eller Libero Sit&Go Grattis Sandra! Citera
robster80 Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Jaaaa, blöjor i vipshopen, ett krav! Tack för lyckönskningarna! Strålande idé Jag föreslår HeyPampers eller Libero Sit&Go Grattis Sandra! Blöjor kan också vara bra för extrema grinders som inte har tid för toabesök. Dock gärna av modell större. Citera
Recommended Posts