synare Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Tjena! En polare kommer över ikväll med sin laptop och ska spela lite på unibet. Själv kommer jag spela på unibet eller 24h poker. Vi kommer inte sitta vid samma bord då han spelar lite högre än mig. Men det är ju samma nätverk.. Tror ni det kommer uppstå några problem då? Kan dom misstänka att man försöka samarbeta, eller är det lungt just så länge man spelar på olika bord? Och hur är sajternas ståndpunkt i den här frågan i allmänhet, både b2b och alla andra? Har letat som en galning i trådarna, men kan inte hitta något om det... (Vet inte riktigt, men tror det passar bäst i "Onlinepoker". Kan nog förvänta mig lite RP va? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Du behöver inte vara det minsta orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Det är lugnt sålänge ni inte lirar på samma bord. Mig veterligen så har B2B (hade iaf back in the days) en automagisk kontroll som ser till så att du inte kan sätta dig på samma bord från samma IP. Det kan vara ändrat nu dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Det är lugnt sålänge ni inte lirar på samma bord. Mig veterligen så har B2B (hade iaf back in the days) en automagisk kontroll som ser till så att du inte kan sätta dig på samma bord från samma IP. Det kan vara ändrat nu dock. Finns fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts