Gå till innehåll

Ranking av avancerade skribenter


brut

Recommended Posts

Hej alla!

Vad tycker ni om de nya skribenterna? Har gjort en egen lista. Har dock inte läst så mycket att jag känner mig helt säker på vad jag tycker ännu. Det gäller ffa inlägg om NLH.

1) Hjort

2)beachjohan

3)Bjorn

4)rilleg

5)Stahla

Alla interessanta.

Är lite tveksam till heltok men har å andra sidan inte läst så många inlägg av honom!

Jakobmal verkar ha rätt men förklarar aldrig hur han tänker.

Matti, Vinden, Morbo har jag knappt sett något inlägg av.

Jag skulle vilja se att även Eurytmec, Asia carerra, nebbis, Gekko bland dem.

Vad tycker ni :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Helt omöjligt att rangordna dom och väldigt oväsentligt att ta reda på.

 

Tror alla dom tillfrågade har nog med kompentens annars skulle dom med stor sannolikhet inte ha blivit tillfrågade.

För mig är det inte omöjligt att tycka si eller så om vad någon skriver. Eller att uppskatta hur pass mycket jag lär mig av dem. Inte svårare än att ha en uppfattning om olika författare, eller politiker mm.

Vi kan kalla dem favoritpokerskribenter om du så vill :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är lite tveksam till heltok men har å andra sidan inte läst så många inlägg av honom!

 

jag har precis börjat lära mig NL. tänker nog inte kommentera så mycket i de trådarna, men ge mig några månader kanske jag kan börja förstå vad som skrivs iaf. tog NL25->NL200 denna veckan tack vare fin coachning av pokerkollodeltagare och 1månad med dem i bangkok så kanske jag kan bli regular på NL400-600 jag med. som sagt är jag väldigt grön på NLT, men har fått uppfattningen att även andra pokerformer ska diskuteras här.

 

tror jag blev rekommenderad för mitt FL-snack. har inte spelat så länge och spelar inte så högt(kört mest 10/20 och lite 15/30-30/60), men jag ska försöka skriva seriöst i FL-trådarna iaf. blev väl främst uppmärksammad för min dagbok om att spela poker i thailand och är lite drivande med pokerkollot och träffen på lamaiwanta i höst.

 

känns lite tomt bland FL-spelarna i denna gruppen. har varit lite dåligt med midstakes-fl-snack på pf en längre tid, verkar som att många här skriver sina tankar på andra forum. kanske detta underforumet kan förbättra det.

 

andra(förutom de som redan sagts) trevliga och duktiga midstakes FL-spelare som jag skulle tänka passa in här är:

:spade: omduvoresomjag

:heart: rudis

:diamond: gyre

:club: hugo (som blev lite bortjagad av hjort för många år sedan, men kanske kan hitta tillbaka om det blir djupa diskussioner)

 

Hjort är mest en FL-skribent/spelare?

hjort kan nog svara på det mesta. har spelat det flesta pokerspelen med höga stakes. NL också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla!

Vad tycker ni om de nya skribenterna? Har gjort en egen lista. Har dock inte läst så mycket att jag känner mig helt säker på vad jag tycker ännu. Det gäller ffa inlägg om NLH.

1) Hjort

2)beachjohan

3)Bjorn

4)rilleg

5)Stahla

Alla interessanta.

Är lite tveksam till heltok men har å andra sidan inte läst så många inlägg av honom!

Jakobmal verkar ha rätt men förklarar aldrig hur han tänker.

Matti, Vinden, Morbo har jag knappt sett något inlägg av.

Jag skulle vilja se att även Eurytmec, Asia carerra, nebbis, Gekko bland dem.

Vad tycker ni :)

 

Rankinglistor och titel. När ringer Brinkenstierna? Kan knappt bärga mig till barturnén.

 

Btw AsiaCarrera är redan med. Hon kom till när en av de "avancerade pokerskribenterna" skulle logga in på sin nya laptop och inte mindes lösenordet pga år av autologin på både hotmailen och PF, men det är löst nu. Jag tänker inte avslöja vem det är men jag kan berätta att jag känner henne väldigt väl. Både användaren och verkliga Asia. Ni får dra era egna slutsatser. En hint är att jag inte känner de andra deltagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt omöjligt att rangordna dom och väldigt oväsentligt att ta reda på.

 

Tror alla dom tillfrågade har nog med kompentens annars skulle dom med stor sannolikhet inte ha blivit tillfrågade.

För mig är det inte omöjligt att tycka si eller så om vad någon skriver. Eller att uppskatta hur pass mycket jag lär mig av dem. Inte svårare än att ha en uppfattning om olika författare, eller politiker mm.

Vi kan kalla dem favoritpokerskribenter om du så vill :)

 

Tillåt mig till en smärre justering:

 

Det känns ointressant att rangordna skribenterna efter hur duktig man tycker att dom är.

 

Desto roligare att höra vilka man tycker är bra och varför. Är inte mycket för listor på ditt och datt säger ju inte ett dugg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, Heltok känns bra för FL.

Kommer Hjort skriva?

Det undrar jag med. En anledning till att Hjort slutade skriva var väl att han inte kände att det gav honom något, om så var fallet finns ju chansen att även han kan hitta lite nya vinkligar av saker och ting i den nya gruppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...