Hamleet Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Hallå! Läsa i ett inlägg att om spelaren som matar in starthände och info i winholdem är en fisk så kommer också winholdem spela som en fisk? Vadå, har inte winholdem redan valda starthänder osv, eller måste man själva programera in allt? Issåfall hur och vad ska man programera in? Någon nice person som skulle kunna ge mig lite assistans? Citera
dr noob Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Fråga Partys kundservice. Dom kan säkert hjälp dig. Citera
mgps Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Hallå!Läsa i ett inlägg att om spelaren som matar in starthände och info i winholdem är en fisk så kommer också winholdem spela som en fisk? Vadå, har inte winholdem redan valda starthänder osv, eller måste man själva programera in allt? Issåfall hur och vad ska man programera in? Någon nice person som skulle kunna ge mig lite assistans? tror du på fullt allvar att vi kommer hjälpa dig att fuska? jag hatar svin som du. Citera
dr noob Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Hur orkar du? jag hatar svin som du. Citera
Hamleet Postad 30 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Jag frågar inte er eller vi som du kallar er/dig. Jag frågar någon som har lust svara på min fråga. Okej att du grinar över en pokerbot, men snälla håll käften och whina inte på småsaker som denna, det blir så... jobbigt. Citera
Hamleet Postad 30 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Vad är det med er? Blev ni mobbade av någon som hette hamleet i skolan eller? Citera
DaPine87 Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 vi hatar bara folk som är idioter och ska fuska, thats it! Citera
Hertigen Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Inte ban på såna här användare? Citera
baller Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Kanske det... vi får se.. hur som helst så låses tråden för den har redan paserat gränsen för anständig konversation. Citera
Recommended Posts