ganty66 Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Hej ikväll ska det bli en liten ny insättning min andra på Party Poker...Jag undrar om nån har några bra tips för att bygga upp rullen snabbt ska sätta in 50 Dollar.. Skulle vilja ha lite TIps om vad jag ska spela på för blinds och om jag ska lira shorthanded lr vad jag ska spela alla tips mottages... * Flytt till Nybörjarfrågor - QoS * Citera
Ruterkung Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Hej ikväll ska det bli en liten ny insättning min andra på Party Poker...Jag undrar om nån har några bra tips för att bygga upp rullen snabbt ska sätta in 50 Dollar.. Skulle vilja ha lite TIps om vad jag ska spela på för blinds och om jag ska lira shorthanded lr vad jag ska spela alla tips mottages... Bonushora är ett smidigt sätt att få in snabba pengar. Citera
Berinho Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Man ska nog inte spela så högt med 50$. Men vill du att det ska gå snabbt så spela på NL50 eller NL100 Bonushorar du så ska du spela på NL25$ Citera
Recommended Posts