majorj Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Jag tror vi gör oss själva en tjänst om vi konstaterar att det här inte handlar om yttrandefrihet. Citera
oleby Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Blir bara så trött på dessa sossefasoner, var ska det sluta ? Vilka beslut kommer staten att anförtro individen, var går gränsen ? Jag menar detta är ju ett totalt underkännande av svenskarnas intelligens. Den sista sovjetstaten.... Citera
Torsus Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Detta är ett typexempel på att sossarna har suttit för länge i makten. Jag har alltid undrat hur långt det ska behöva gå i deras härjningar och trakasserier av medborgarna innan folk börjar att reagera. Nu börjar i varje fall NÅGRA att reagera och det är ju väl så. Tyvärr verkar dock folket i allmänhet vara så hjärntvättade av sossarna att de har svårt för att se ett annat styre...Går pliktskyldigast till valurnorna och lägger lika pliktskyldigt sin röst på sossarna. Citera
Ugrath Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Bara så ni vet. Alla ska med. Citera
gdaily Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Skickligt pojkar, jag säger till två gånger och rensar från OT-snack Nu får ni fan skärpa er Citera
Recommended Posts