devalanteriel Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 *Klipper av detta sidospår från diskussionen om parres pokeräventyr - Nusseman* Är det bara jag som verkligen hoppas på "E"? Om du får rulla runt i och onanera med Nussemans marker så får nog Parre strippa lite också. Citera
QoS Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 devalanteriel, chip-onani är inte helt ovanligt! - QoS Citera
Nusseman Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 QoS jag kan nästan garantera att du är en av extremt få som chip-onanerat mitt på ett fullsatt pokerbord och efteråt gick ut från lokalen utan hjälp av kryckor, rullstol eller liksäck... Testa gärna samma manöver på Grekiska föreningen i Skärholmen och PM:a resultatet till mig Citera
QoS Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Nusseman, du är bara sur för att dina chips älskade mig mer! - QoS Citera
Hjort Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Testa gärna samma manöver på Grekiska föreningen i Skärholmen och PM:a resultatet till mig Borde gå bra om grekerna har det minsta ekonomiska sinne och QoS har pengar kvar. Citera
Nusseman Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du har uppenbarligen aldrig varit på Grekiska föreningen i Skärholmen... De kommer göra gyros av QoS Citera
QoS Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Vad sugen jag blev på lite Souvlaki just nu... - QoS Citera
Hjort Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Vad sugen jag blev på lite Souvlaki just nu... Bra, det är dags för lite empiriska tester. Frågan är bara vem vi ska som försöksperson B efter att försöksperson A gjort gyrosdebut. Citera
NoSense Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Valet kan inte vara helt enkelt.. Ja att välja att välja mellan att få smaka på kebab-kniven eller få känna QoS kärlek alltså Citera
Pokermiffot Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Kan någon mer bevandrad inom chip-onani förklara detta fenomen? Vart ju så väldans nyfiken när jag såg den här tråden Kanske nåt i artikelväg för aftonh**an. Citera
Nusseman Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Kortfattat går chip-onani till som så att du får in alla pengar i potten nästan utan outs och drar ut. I glädjen över detta lägger du dig mitt på bordet och rullar dig i potten du just vann. Helst ska du ta några nävar marker och smeka dig själv över hela kroppen med dem. QoS är mästare i denna konstart Citera
QoS Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 QoS är mästare i denna konstart Och detta är som bäst när det är Nusseman man precis har dragit ut! - QoS Citera
hose Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Jag trodde att chips-onani var när man väljer att stapla alla marker i en enda lång fallossymbol, antingen som en liggande orm eller som ett stående torn, och sedan "smeka" dem på sidan för att se till att de håller sig rak. Att bygga en sådan penisförlängare fungerar mycket bra i turneringsspel för att irritera motståndarna, mycket bättre än att hypnotiskt sitta och "shuffla" markerna i flera timmar som många verkar praktisera. Citera
Nusseman Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Jag trodde att chips-onani var när man väljer att stapla alla marker i en enda lång fallossymbol, antingen som en liggande orm eller som ett stående torn, och sedan "smeka" dem på sidan för att se till att de håller sig rak. Det är en annan, lite mindre ädel variant av chip-onani. Howard Lederer hör till mästarna i denna konstform. Citera
Krissan Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Jag såg bilder på en glad QoS från PF.nu tomtecup, kan någon beskriva handen? (antar att det är detta ni syftar på) Citera
Nusseman Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Jag har förträngt det mesta av den handen. Det enda jag kommer ihåg är att QoS spelade som en tomte och vann potten på river. Jag har ett svagt minne av att han synade min all-in på floppen med Q8 utan att ha träffat brädan, för att sedan dra in en runner runner färg, eller om det var stege. Citera
QoS Postad 23 April , 2005 Rapport Postad 23 April , 2005 Skillz mot kunskap! Det är därför jag kallas KNUGEN! - QoS Citera
freeman Postad 23 April , 2005 Rapport Postad 23 April , 2005 Skillz mot kunskap! Det är därför jag kallas KNUGEN! - QoS WORD skillz är att veta outs.. kunskap är att veta dom 2 nästa korten Citera
Recommended Posts