Gå till innehåll

Varning Tower Gaming!


Tjocko76

Recommended Posts

Hej

 

Vill bara varna folk för att signa upp på http://www.towergaming.com

 

Man kan få gratis pokeroffice om man gör det och det gjorde jag. Gjorde en insättning via visa på 50 $ och skulle börja spela. Ångrade mig helt plötsligt och valde att ta ut pengarna. Då visar det sig att man inte kan ta ut till visa men till neteller. Sagt och gjort jag tar ut till neteller och får då till svar att man måste ha satt in pengar via neteller för att kunna ta ut den vägen (jag har aldrig använt neteller tidigare så det gör ja) Har nu 70$ på kontot och tar ut dem. Inga problem och får ett bekräftningsmail på att pengarna är på väg. Frid och fröjd tänker Tony tills han dagen efter får se att transaktionen är avbruten (inte av mig) och pengarna fortfarande står på mitt tower gaming konto!

 

Efter det kan jag inte logga in och spela!

De har det sista dygnet haft 6937 spelare online hela tiden!

De svarar inte på email (6 mail)

Jag får två olika felmess när jag försöker logga in på pokerklienten

1. playmoney borden är fulla, skapa ett real money account eller vänta lite

2. Ditt konto är spärrat!

 

Har försökt ta ut pengar flera gånger via neteller och utbet giro men får felmedelande där också.

 

Verkar mystiskt, men samtidigt konsigt eftersom pokeroffice har dem som samarbetspartner!!

 

Men gott folk....innan motsatsen är bevisad...hålle er borta från tower gaming!!

 

 

Tjocko76

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ringt och allt verkar väldigt konstigt. Frågar först damen i växeln och hon svarar att även om hon visste nått så kan hon inte säga nått och hänvisar till Pia på PR. Pia säger att det inte är hennes bord innan jag ens hinner berätta vad det gäller och hänvisar tillbaka till växeln. Nu skall jag ringa om 30 min eftersom deras nätverkschef är upptagen!!

 

Hihi detta verkar spännande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail som fan inte gör det hela mer kul!!

 

Hi there,

 

Thank you for your recent email and sharing your concerns with us. We would like to apologize for any inconvenience caused to you in this regard. In order to protect our players, including yourself we are forced to block all accounts around this issue.In order for your account to be unblocked we will require you to fax the following information to verify the information on the system.

 

Please fax the following information to Fax: (USA / UK: 011 468 789 1236) to investigate this matter completely.

 

1)Photocopy of your PassPort or Drivers License

2)Utility bill, for example: Telephone bill,

3)The reason your account has been blocked or a brief note as to what happen on your bank account as to your understanding.

 

When you fax in your details then please include some details that will help identify your account, such as your nickname or e-mail address.

 

Once we receive the information requested from you, an investigation will be done by our Risk Department for your own security. We appreciate that you understand our position in this matter, and look forward to hearing from you again.

 

If you would like any further information, please contact us on again.

Regards,

Lincoln Desmore

TowerGaming Customer Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I utgångspunkten så kan ju förstå principen, men för det första borde kontoinnehavaren få besked om att hans konto är låst och varför. För det andra så borde jag ju iaf kunna gå in och spela för mina pengar och så kunde de hellre kunna låsa dem för uttag. OCH framför allt så borde de ju kunna svara på mail, iaf sju st.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Någon som annan som har haft problem med att inte kunna skicka mail till deras support? Varje gång jag trycker på send får jag upp "denna sida kan inte visas" (har testat med både firefox och IE)..

 

Om någon vet vad jag kan göra skulle jag vara ytterst tacksam :)

 

EDIT: Jag har fått tag på deras mail och behöver ingen hjälp..

 

Om någon annan behöver den: support@towergaming.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...