schumme Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Har lirat ett par dagar nu på Pacific och kollar på historiken men hittar ingenstans att spara ner den utan bara en uppspelningsknapp där man kan se den i repris. Nån som vet hur man får ner den i text och i hyfsat format/skick att posta i forumet? Citera
fl0w Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Om du använder PT, och jag minns rätt, så kan PT avläsa chatfönstret för att på så sätt tillverka HHs, som du sedan kan posta. Smidigt värre. Citera
schumme Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Okej, Chattfönsterna är ju enormt fula på Pacific haha, men det känns ju som att man borde kunna lösa det på annat vis? Annars får man kanske fundera på att lira nån annanstans Citera
EAK Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Okej, Chattfönsterna är ju enormt fula på Pacific haha, men det känns ju som att man borde kunna lösa det på annat vis? Annars får man kanske fundera på att lira nån annanstans Den läser väl av HH:s utan att man måste ha chattfönstret öppet? Det gjorde iaf Handgrabber som man tidigare använde? Är inte säker då jag inte lirat där på 6 månader dock. Citera
bzkt Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 http://www.pokertracker.com/handgrabber.html Citera
schumme Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Tackar tackar, då kollar jag på det! Citera
Recommended Posts