Albert Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Ska ut och resa och vet inte riktigt var jag kommer att hamna. Kan man ta bort utlandsspärren så man slipper maila för varje land man tänkt ta ut i? Citera
Svinto Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Varför inte fråga netellersupporten? Du lär ju ändå vara tvungen att kontakta dem för att ta bort spärren, vilket jag tror går bra. Citera
Albert Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Ringde till NetEller nu. Förklarade för supporten vad de gällde och han "put me on hold" så jag antar att han frågade någon annan vad som skulle göras. Iaf så var hans svar att jag var tvungen att ringa innan jag skall ta ut pengar varje gång. Citera
Albert Postad 30 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Japp, det går Kan du berätta hur man ska gå tillväga? Citera
robster80 Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Jag tog ut i USA i somras utan att behöva göra någonting innan. Citera
Sactodian Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Ville ta ut i Ryssland, men de sade att det inte går att köra neteller därifrån, varken hemsidan eller debit card... undrar om det stämmer... Citera
rosen Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 dem kan manuellt häva spärren så man kan logga in på neteller från ett annat land. prata med supporten o säg att du vill göra det. sedan får man ringa igen när man ska sätta dit spärren igen. skulle det hänga sig är det inte så svårt att be dem ringa till hotellet el var du bor och så får dem häva spärren igen, men för mig funkade det fint. som sagt, ja det går. och ta allt med supporten och säger dem att det inte går, ring igen och prata med en annan. Citera
Recommended Posts