Pfoskariot Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Fick en mail om 7x 1000$ reload bonus. "Get Our Fastest Clearing Bonus Yet! Reload now and take advantage of this amazing offer. Not only is this a huge 200% up to $1,000 bonus, not only does it clear at 7 points per $1, but it also releases in $100 increments making it easy to clear and putting cash in your pocket faster than ever before. " Men det stod inget om hur mycket tid jag får på mig, mailat dom men inget svar, får hålla med att de har den sämsta supporten ever. Citera
STO Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Förstår inte om Tower är skattefria eller inte, någon som kan ge ett svar? Citera
krippe69 Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Tja, sa har ser det ut nar jag ska deposita med visa kort till towergaming/? nan som vet var fan jag ska fylla i uppgifterna?>? Det får du nog göra efter du tryckt Make Deposit.... En vild chansning... Citera
STO Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Har Tower slutat med sina 7x reloadbonusar? Citera
Whoosa Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Förstår inte om Tower är skattefria eller inte, någon som kan ge ett svar? Är lite fundersam, men på hemsidan stod det att Towergaming ägdes av Safepay Ltd, som har sitt fäste i England om jag inte är helt ute o cyklar. Så är nästintill säker på att det är skattefritt om så är fallet. Edit: Fick svar på mitt mail där det sades att dom höll till på Malta nu tydligen, vilket visserligen gör sak samma eftersom det också är ett EU-Land och alltså innebär skattefritt. Citera
Whoosa Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Har Tower slutat med sina 7x reloadbonusar? Enligt Ongames nya regler får skinsen på Ongame endast erbjuda minst 8x bonusar. Så Towergaming har rättat sig efter det. Finns dock fortfarande enklare bonusar ute på Ongame av någon anledning, likt Chans 5x upp till $250 och Heypokers 6x upp till $2500. Tower har dock rättat sig efter reglerna och kör 8x som depositbonusar och 10x reloads. Citera
Lolle Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 Det får du nog göra efter du tryckt Make Deposit....En vild chansning... Lyckades någon lösa detta, börjar störa mig lite grann på det... Citera
Gahlster Postad 20 Mars , 2008 Rapport Postad 20 Mars , 2008 är det bara jag som förlorar kontakten med nätverkek så fort jag öppnar ett femte fönster? Börjar till viss del redan vid fjärde ibland men blir riktigt illa med det femte. Helt omöjligt att spela utan att tappa väldigt mkt värde. Citera
kraclob Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Tower har inte skötit sig särskilt bra utav ongameskinsen. Måste dock ge dem fetcred för detta: Dear XXXXXXXXX, We at Tower Gaming want to apologize for the issues that you may have encountered while attempting to play online poker at our website for 12 hours on April 17, 2008. The disruption on the network caused a great many of our players to miss a day of play, and in an attempt to make amends for this the monthly Tower of Freerolls tournament will have its prize pool upgraded from $5,000 to $20,000 this month, more details to follow. Additionally, all players who have lost money due to the disconnection have been refunded in full, and we urge anyone with further issues to contact our Customer Support Team who will be only too happy to assist you with whatever problems you may be encountering. Once again we are very sorry for the disruption, and we just want to take this opportunity to thank you for continuing to play at Tower Gaming: Thanks! Reggad på en heldel ongameskins detta är det enda förlåt och försök till att göra upp mail som jag fått Citera
klanton Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Towergamings support är helt värdelösa. De låste mitt konto eftersom jag säsongar i Schweiz och kontot är reggat i Sverige. Har pratat med 3 olika personer på supporten och varje gång jag har skickat in dokumenten dem behöver för att låsa upp kontot får jag inget svar. Jätteroligt... Citera
SouthEast Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Fick mitt konto på Towergaming låst nån gång 13-14/4. Satte in pengar på Towergaming 1/4. Spelade, drygt dubblade rullen och skulle ta ut hälften. Dagen efter försöket till uttag upptäcker jag att kontot är blockerat. Sedan dess har jag haft kontakt med Towers support ett otal gånger och dom säger bara att det är Ongames "Risk-department" som blockat och att dom inte har angett någon anledning till blocken. Igår "messade" jag till Ongames "Ombudsman" (Towergaming tipsade om det)om ärendet, men har ännu inte hört nåt från dom!! Nån som har tips på vad jag ska göra? Har allvarliga funderingar på att skriva till alla större tidningar, Allmänna reklamationsnämnden och till Sverker på Plus om det här. Citera
KristenKnarkare Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Nån som har tips på vad jag ska göra? Har allvarliga funderingar på att skriva till alla större tidningar, Allmänna reklamationsnämnden och till Sverker på Plus om det här. Avvakta och se vad som händer. Det har ju inte gått någon vidare tidännu, och har du inget att dölja har du inget att oroa dig för. Jag skulle tro att omdu drar in media(om dem nu skulle bry sig) skulle det bara dröja längre innan dina likvider kom till rätta. Media skulle nog framställa dig som "dum" som har stors(?) pengar på en pokersida på internet. Bolaget äger din cash, håll dig väl med dem! Citera
JagGårGul Postad 19 Oktober , 2008 Rapport Postad 19 Oktober , 2008 Nån som har koll på hur denna sida funkar idag........ ?!? Citera
kraclob Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Nån som har koll på hur denna sida funkar idag........ ?!? Alla har/borde ha övergett Tower. Dem var bra under ongamebonusarnas värsta stridshetta, men har inget som är unik eller särskilt bra med dem atm. Citera
HughHefner Postad 20 Oktober , 2008 Rapport Postad 20 Oktober , 2008 Alla har/borde ha övergett Tower. Dem var bra under ongamebonusarnas värsta stridshetta, men har inget som är unik eller särskilt bra med dem atm. +1 De var jättebra undet en tid, men när ongame satte gränsen för *8 bonusar så förändrades dom helt. Nu för tiden spamar dom bara Citera
Iggan Postad 26 December , 2008 Rapport Postad 26 December , 2008 Hur är läget på TowerGaming nu förtiden? Säkert att spela där? Citera
calloway Postad 26 December , 2008 Rapport Postad 26 December , 2008 +1 De var jättebra undet en tid, men när ongame satte gränsen för *8 bonusar så förändrades dom helt. Nu för tiden spamar dom bara +2 Dom e så bra på att spamma att inte ens spamfiltret klarar filtrera dom,mycket irriterande. Citera
lolcatz Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Totalt har jag ca 75% rakeback på towergaming. Känns okej. Citera
weddie Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Totalt har jag ca 75% rakeback på towergaming. Känns okej. ge mig! Citera
lolcatz Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 ge mig! hmm låt mig tänka hmm NEJ Citera
Iggan Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 hmm låt mig tänka hmm NEJ Du kan inte få 75% rakeback. Det är 8x rullande bonusar + runt 30% NGR. Affiliatsen får 40% NGR tillbaka, att de skulle ge dig 75% är väl liiiiite mycket. Citera
Vrakman Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Du kan inte få 75% rakeback. Det är 8x rullande bonusar + runt 30% NGR. Affiliatsen får 40% NGR tillbaka, att de skulle ge dig 75% är väl liiiiite mycket. Jobbigt med attityd när man har fel! Vad blir 8x för turneringsspelare? Med shop? Och annat? Citera
Iggan Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Jobbigt med attityd när man har fel! Vad blir 8x för turneringsspelare? Med shop? Och annat? Detta har jag fått reda på av en affiliate: "Bonus x8 is 45%-65%rb (45%SH, 50%FR and 65%SNG)". Om det stämmer vet jag inte, men det borde vara någonstans där... Citera
jkkman Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 62,5% på turrar. Jättedåligt av affen att skriva 65% imo, han blir troligen tagen mer seriöst om han postar riktiga siffror. Citera
Agent Cooper Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Du kan inte få 75% rakeback. Det är 8x rullande bonusar + runt 30% NGR. Affiliatsen får 40% NGR tillbaka, att de skulle ge dig 75% är väl liiiiite mycket. Turneringsspelare = 62,5% rb + vip-shop. Är nog inte långt ifrån de där 75% som lolcatz skrev om. Citera
Recommended Posts