aspelin Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Hm, mitt telefonnr som var reggat är låst för utlandssamtal, vad är fel på partypoker?? varför ska jag behöva ringa? har aldrig behövt det på ngt annat ställe. Hur ska jag få ut mina pengar nu utan att behöva ringa? We need to speak with you to validate your account. Please call us back from the number you have registered with us. This is a standard procedure and will take not more than 5 minutes of your time. You can call us at: +1 (877)-776-1204 (toll free for US & Canada only) or +350-41120 (international rates apply). If you want us to call you, please provide us with an alternate number and a convenient time to call. If we do not hear from you within a few days, your account will be temporarily put on hold until we are able to validate it. Regards, Citera
baller Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 vad är fel på partypoker inget, tvärtom är det bra med validering och olika typer av kontroller. Det minskar bedrägeri och hoax etc avsevärt. Citera
jezaja Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Maila tillbaka och be dem ringa upp en gång till så gör dom det. Ange gärna vilken tid med tidszon. Citera
PartyPoker Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Japp, skicka ett mail och be vår support ringa tillbaka. De återkommer till dig. Det är kanon att man validerar uttag eftersom det minimerar risken för frauds vilket vi alla tjänar på! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts