ea_0707 Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Jag har en dell inspiron 6400 och en 23" skärm som hör till min stationära dator... Hur gör jag för att koppla skärmen så jag får bilden från laptopen till skärmen? Jag har kopplat in den i det där vanliga "blåa" uttaget, så långt har jag kommit mvh Citera
tamtaram Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Högerklicka på skrivbordet och välj Egenskaper. Välj sedan inställningar. Sedan kan du välja avancerat. Detta bör ta dig till grafikkortets inställningar. Tyvärr slutar min hjälp här eftersom jag säkert har ett annat grafikkort. Citera
ea_0707 Postad 26 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2006 tack, fick det att funka. Citera
schumme Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Det brukar finnas ett kortkommando i form av Fn-tangenten och någon av F1-F12, på min är det Fn+F4, så kan du växla mellan skärmarna, antingen bara på bärbara, bara på monitorn, eller på både och. Citera
Recommended Posts