The__muse Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Efter en sommar fylld av utgifter pga semestrar, crashad data, fetstande så var ganska snabbt bankrullen kraftigt reduserad. Detta bidrog till att jag nu fått trappa ner till stadie 1 igen nämligen 0.25-0.25. Har förvisso rulle till 0.50 men känner ändå att förstnämda ger bättre ev. Ligger väl på ca 20bb/100 och spelar 4 bord samtidigt. Problemet är bara att jag inte kan bestämma mig för vilken strategi jag ska tillämpa innan floppen. 1. Limpa alla spelbara händer utom 55-aa 2. Höj kraftigt med händer man spelar dvs ca 8xbb Tror båda taktikerna fungerar men skulle bara vilja höra era åsikter för/nackdelar med dessa spel. Mvh Daniel Citera
Pokamastah Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Ligger väl på ca 40bb/100 och spelar 4 bord samtidigt. Nej, det gör du inte. Citera
The__muse Postad 26 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Ligger väl på ca 40bb/100 och spelar 4 bord samtidigt. Nej, det gör du inte. sorry ändrat Citera
Recommended Posts