Rotoroberts Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Vore kul att veta hur många pokerklubbar det finns i Småland och var alla äger rum/hur mycket det spelas o.s.v., så posta gärna här och skriv en kort sammanfattning om er pokerklubb i Småland! MVH Rob Citera
TF Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Jag är ifrån Hultsfred, saknar dock en pokerklubb här i närheten... verkar inte finnas mycket här runt omkring. Citera
DiegoForlan Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Hejsan, Som styrelsemedlem tar jag på mig att skriva i denna tråden då ordföranden för tillfället är o spelar i norrköping ! I Västervik har vi haft klubben i 2-3 år nu ungefär ! Antalet medlemmar är jag inte helt 100% säker på ! Vi har egen lokal och planer på att till vintern skaffa större lokal ! Cashgame och diverse sitngo går av stapeln flera dagar i veckan ! För vidare info o frågor kika in Westbay Poker i "Pokerklubbar" Citera
eurythmech Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Hur många utropstecken har ni? Citera
Largo-Sama Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Växjö Card Club har sin lokal i Växjö centrum. Vi spelar onsdagar, lördagar och ibland även måndagar. Citera
DiegoForlan Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Hur många utropstecken har ni? Microsoft nya tangentbord har 24 st utropstecken ! Citera
Swalling Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Växjö Card Club har sin lokal i Växjö centrum. Vi spelar onsdagar, lördagar och ibland även måndagar. Var i Växjö?, nära biljardpalaset har jag hört.. Citera
nicke69 Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Jag är ifrån Hultsfred, saknar dock en pokerklubb här i närheten... verkar inte finnas mycket här runt omkring. det spelas nästan varje helg runt vimmerby mellan 20-60 pers varje tillfalle. Kontakta Fifflarn i vimmerby Citera
CatEatDog Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Jag är också intreserad, av framför allt cashgames. Bor i JKPG området och om någon vet om något ställe där det är ok att ta med sej några öl och sitta och spela cash games skulle jag va mycket glad. Skicka PM isf om detta. /tack ! Citera
Narkissoz Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Jag är ifrån Hultsfred, saknar dock en pokerklubb här i närheten... verkar inte finnas mycket här runt omkring. det spelas nästan varje helg runt vimmerby mellan 20-60 pers varje tillfalle. Kontakta Fifflarn i vimmerby Cash eller turre? Jag är sugen, när jag drar hemåt om två, tre veckor. Citera
QoS Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17393&highlight=sm%E5land Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts