Gå till innehåll

Railbird: Helgens stora turneringar 26-27/8


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 129
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Uppdubblad och klar på Party med 88 mot AJ, floppen 28T-J-J, motståndaren synar rejäl överbet på turn och rivern :-).

 

Tredje/fjärde handen eller något liknande.

Nickar du gamersdaily? Hittar inte.

 

Spelar ju på Empire i dag, nickar Texaster... 25k nu i första pausen, kortleken träffar mig med all kraft hela tden.

 

Heja Watoz i Betfairsatten, headsup nu med 2:1 chipövertag - förvalta mina slantar väl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute direkt efter pausen. Jag raisar till 3.5 BB UTG med QQ. Stormaniacen vid bordet ställer in med 6000 och täcker precis mig. Jag blixtsynar och han visar TT. Givetvis kommer T på floppen. Blir så less, vet att han kommer att ha donerat bort mina marker inom kort :evil: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd där Coxxa, dock inte så mycket att göra med så liten stack och bara skräp :(

 

Skulle ju vara trevligt att klonka i en sån turnering någon gång...

 

Näe, blev tvungen att gambla. Har iofs inte klonkat den ännu men motsvarande på Ladbrokes iaf. Kom f.ö övrigt femma i deras 500-dollars i dag så får väl vara halvnöjd med dagen iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party, andra pausen, 11.600 efter att ha haft 30K (!)

 

MöttE QQ med mina JJ (dåligt spel av mig) och A8 mot mina AK, bra spel av mig, men hink ändå, på de senaste två potterna, så jag blev räddad från tilten av pausen...

 

Snittet är 13k

 

Vad har du för nick på Party?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...