Rille Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Bordstämning: ganska lös och passiv. Har hittils kunnat sno potterna ganska lätt om jag missat flopen. Jag hade A K IJGDy posted small blind ($0.25) > Spizz80 posted big blind ($0.50) > Game # 205,591,837 starting. > Dealing Hole Cards > ledude raised for $1 (stack 20) > Muffie raised for $2 (stack 90) > Addegbg folded > POT_STEALER folded > IJGDy folded > Spizz80 raised for $4.50 (stack på ca 70) > ledude called for $4 > Muffie called for $3 > Dealing the Flop(2 6 4 ) Pot: 15 > Spizz80 checked > ledude checked > Muffie bet for $7 > Spizz80 called for $7 > ledude folded Ett bett här bör ha ganska stor chans att få de andra att lägga sig iofs reraisa han på blinden som tredjeperson men tänkte han har lagt sig förr när jag bettat flopen. Pot: 29 > Dealing the turn(8 ) > Spizz80 checked > Muffie checked Kanske inte skulle givit honom ett gratiskort här dock lär han helt klart ha bästa handen. Dealing the river (K ) > Spizz80 checked > Muffie bet for $6 > Spizz80 called for $6 Ja TPTK och han checkar bort rivern. Bör ha bästa handen här och drar en ett ganska litet bet då jag trots allt vill ha syn. > Spizz80 shows One Pair, Aces (AªA¨K§8ª6ª) > Spizz80 wins $39.25 with One Pair, Aces Hur bör man spela denna hand? Ser i efterhand att när man reraisar på blinden och synar när jag försöker bluffa bort honom att han att det var ganska givet att han hade AA,KK eller som sämst QQ. * RP - QoS * Citera
Recommended Posts