devalanteriel Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Faaaan! "18 är ju iaf inte Thriller, även om den låter så" fy fan vad klantigt! Du tänkte att jag skippade Michael Jackson i avdelningen "mycket kända mainstreamlåtar som tillhör allmänbildningen att ha hört" eller? Citera
eurythmech Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Faaaan! "18 är ju iaf inte Thriller, även om den låter så" fy fan vad klantigt! Du tänkte att jag skippade Michael Jackson i avdelningen "mycket kända mainstreamlåtar som tillhör allmänbildningen att ha hört" eller? Vettefan vad jag tänkte. Det lät ganska likt, men inte riktigt rätt Citera
thestonk Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Inga bonuspoäng för Lordi, Lasse Berghagen och Brandsta city släckers feat. östen me resten? Citera
devalanteriel Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Next time... Citera
förklädda åsnan Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Jag tror jag vann hurra va jag är bra. Citera
förklädda åsnan Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Jag tänkte lägga upp intron inom några minuter om ingen annan var väldigt sugen?? Citera
eurythmech Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Jag tänkte lägga upp intron inom några minuter om ingen annan var väldigt sugen?? Jag tycker du ska passa ditt ordval, annars kommer bara Devalanteriel, jag och Andy prata om gladporr i två sidor. Minsta lilla pekfinger och vi tar en hand. Tror jag. Citera
devalanteriel Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Det enda jag tänker klaga på är din uppenbart skeva definition av "några" minuter. F.ö. vill jag påpeka att det var Andy som pratade gladporr, jag diskuterade tennis. Citera
eurythmech Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 det är INTE lätt att förklara saker för åsnan över telefon, och när åsnan har supit bort sin telefon och måste intrueras via MSN...då tar det tid att lära ut winrar och uploads Ibland känns det som att han är äldre än sin morsa (och hon är asgammal) Citera
devalanteriel Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Maila till mig på joel.hinz@gmail.com annars så slänger jag upp dem på en webserver. Kan zipa/rara också. Citera
förklädda åsnan Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Enkla regler 1 på för låt eller artist och tre poäng för båda! Max 90 poäng! Lycka till! oj Citera
förklädda åsnan Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Hehehe gjorde säkert fel fattar fan nade av sånt här Citera
förklädda åsnan Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 vaffan är detta nu blir jag ju less på min oduglighet Citera
Andrew_W Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Hehehe gjorde säkert fel fattar fan nade av sånt här You and me babe, men jag lyckades ju så då lyckas vem som helst. Jag kan ju passa på att erkänna att jag höll på att glömma att ta bort informationen i filen som visar både artist och titel. Citera
förklädda åsnan Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Hehehe gjorde säkert fel fattar fan nade av sånt här You and me babe, men jag lyckades ju så då lyckas vem som helst. Jag kan ju passa på att erkänna att jag höll på att glömma att ta bort informationen i filen som visar både artist och titel. Hahahahaha det där är fan det dummaste jag gjort idag Citera
devalanteriel Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Du missade rätt många kommentarsfält också. Men det stod inte några clues i dem så det gjorde inte så mycket. Citera
förklädda åsnan Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Nåja nu har jag tagit bort den dumma länken iaf. Citera
devalanteriel Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Va, varför det? Den funkade ju skitbra. Citera
Andrew_W Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 OK, hur många hann ladda ner innan åsnan var där och pillade? Citera
förklädda åsnan Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 jaja jag missförstod å trodd ejag gjort helt fel sorry,länken uppe igen nu. Citera
devalanteriel Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 *räcker upp en hand* Lade upp dem i en zip-fil på http://stirredreality.com/random/donkey.zip istället. Så slipper ni rapidshare samt ev. pillande åsnor. Citera
förklädda åsnan Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Då kan jag alltså ta bort min länk nu då iaf? Citera
Recommended Posts