Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 232
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Faaaan!

"18 är ju iaf inte Thriller, även om den låter så" fy fan vad klantigt!

Du tänkte att jag skippade Michael Jackson i avdelningen "mycket kända mainstreamlåtar som tillhör allmänbildningen att ha hört" eller? :)

Vettefan vad jag tänkte. Det lät ganska likt, men inte riktigt rätt :P

Postad
Jag tänkte lägga upp intron inom några minuter om ingen annan var väldigt sugen??

Jag tycker du ska passa ditt ordval, annars kommer bara Devalanteriel, jag och Andy prata om gladporr i två sidor. Minsta lilla pekfinger och vi tar en hand. Tror jag.

Postad

det är INTE lätt att förklara saker för åsnan över telefon, och när åsnan har supit bort sin telefon och måste intrueras via MSN...då tar det tid att lära ut winrar och uploads :)

Ibland känns det som att han är äldre än sin morsa (och hon är asgammal)

Postad
Hehehe gjorde säkert fel fattar fan nade av sånt här

You and me babe, men jag lyckades ju så då lyckas vem som helst. Jag kan ju passa på att erkänna att jag höll på att glömma att ta bort informationen i filen som visar både artist och titel. :D

Postad
Hehehe gjorde säkert fel fattar fan nade av sånt här

You and me babe, men jag lyckades ju så då lyckas vem som helst. Jag kan ju passa på att erkänna att jag höll på att glömma att ta bort informationen i filen som visar både artist och titel. :D

Hahahahaha det där är fan det dummaste jag gjort idag