devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Sounds good. Andrews stönkalas i kväll så fixar jag 40 till i morgon eftermiddag. Citera
ziddax Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 shit, jag hade helt glömt bort. mina resultat kommer upp under eftermiddagen. Ska bara jaga ikapp mitt jätteminus först Citera
Andrew_W Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Okej då var det dags. Team andypandy lägger tävlandet på hyllan och presenterar istället en musikorgie i stönande. Nej det gör hon inte alls (jag behöll en, men det är nog den svåraste låten så det är barnsäkert), utan här kommer en salig blandning av sådant jag lyssnar på, har lyssnat på och även sånt som jag egentligen aldrig lyssnat på. Ha det så trevligt! (Jag har verkligen inget tålamod när det kommer till att klippa och göra fina intron vilket märks tydligt, men det får ni tåla) Musikintron nr... tja... vad kan det vara... nummer 7 kanske? Reglerna är som vanligt (3 p om man klarar både titel + artist). PM till mig med gissningar. Citera
eurythmech Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Sjukt svårt det här... Bara 5 st på första genomlyssningen. Återstår att se om jag har mer tålamod och kämpaglöd med denna än med tidigare Citera
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 "You have requested the file intron.rar (15011 KB). This file has been downloaded 4 times already." Dammit, jag ligger redan efter! Citera
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 F.ö. är jag väldigt missnöjd med stönfrekvensen här efter åtta genomlyssnade intron varav jag kunnat ungefär en tjugondel. Min nästa tävling ska vara 20 porrrullsstön och 19 stön av Maria Sharapova (tennisspelare), så får ni gissa vilka som egentligen är vad. Edit: Ur ett lagom heteronormativt pseudo-pk-perspektiv, är det mest pinsamt att jag erkänner att jag skulle kunna klippa ur 20 porrullsstön eller att jag faktiskt har tillgång till betydligt fler egenhändigt inspelade tennisklipp (inte bara med Sharapova, tackar som frågar) än vad jag har porr? Citera
Andrew_W Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Nä, var det så svårt? Vad lyssnar ni på egentligen? Jag sa ju att jag tagit bort stönandet. Ni får stilla era lustar med intro nr. 24 era snuskisar. Citera
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Nejdå, det är en massa här som jag hört men inte har något aning om spontant vad det är. Är fortfarande bara på 10 men jag tyckte att jag hörde eurythmech vråla av glädje för en stund sedan, så han kom väl till 24 då. Edit: Det är ju just det som är problemet för mig annars. Jag snittar sisådär fyra nya album om dagen just nu och ligger på cirka tre/dag över senaste tre åren... gillar att lyssna på bred musik och på ny musik. Har helt enkelt nischat mig för lite för att ha en chans eftersom det är så mycket jag bara hört en gång. Musik är det bästaste som finns. Edit 46: Där kom iaf en av mina favoritlåtar, så 3p till mig. Huzzah! Citera
eurythmech Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Jag var mest glad över att 27 var med Citera
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Jag var mest glad över att 27 var med Visste du att de stönar senare i den eller? Citera
Andrew_W Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Jag var mest glad över att 27 var med Visste du att de stönar senare i den? Jag skulle vilja påstå att introt skulle kunna tolkas som stön, lite beroende på liksom... Citera
Andrew_W Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Jag var på väg att ta med en låt som låter som tagen direkt ur Fäbojäntan, fast på franska. Citera
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Den skulle vara mycket intressant att höra. (Det är en kompis som undrar alltså.) Citera
eurythmech Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Det känns som att tråden har urartat till något slags porrfestival. Hur känns det att vara skyldig Andy? Citera
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Va? Jag pratar ju tennis. Det är Andy som verkar ha specialkunskaper inom gladporren. Citera
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 27 lät ju exakt som alla mina ex iaf. Citera
Andrew_W Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 27 lät ju exakt som alla mina ex iaf. Du menar lite smått uttråkad och oengagerad... Citera
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Ja, det var lite det som var det dåliga skämtet. Citera
Andrew_W Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Det känns som att tråden har urartat till något slags porrfestival.Hur känns det att vara skyldig Andy? Och hur svårt var det att få igång er? Citera
eurythmech Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Det känns som att tråden har urartat till något slags porrfestival.Hur känns det att vara skyldig Andy? Och hur svårt var det att få igång er? Förvisso. Som att slänga in en nylonstrumpa i ett hockeyomklädningsrum. Citera
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Var det något slags empiriskt påstående? Jag har inte sovit i natt, vad är er ursäkt? Citera
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 31!! Allt är förlåtet! Citera
Andrew_W Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 31!! Allt är förlåtet! Då antar jag att du plockade 29 också. Citera
devalanteriel Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Nope, jag är stuck på 6p just nu... host. Citera
eurythmech Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Alla dessa introtävlingar, eller somliga av dom, är tydliga exempel på att man borde lyssna på mer musik Citera
Recommended Posts