devalanteriel Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Eftersom någon supit bort första tråden startar jag här en ny. Tyvärr innebär det att gamla resultat gått förlorade om ingen orkar sammanställa dem igen. Jag ska posta min rättade lista och poängberäkning lite senare i kväll när jag har tid och lust, med lite tur kanske eurythmech kan lägga in sina med. Tills vidare minns jag att det var Perli som anordnade... Perli, vill du lägga upp länken till dina intron igen? Poängställning har du förhoppningsvis koll på, annars tror jag att jag ledde. Citera
Matteprof Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Den tidigare råkade tyvärr åka bort i en missriktad städning. Jag hade abonnerat på sistaplatsen så tro inte det var jag som städade Skämt åssido var det inte jag och det var synd den försvann, men vi får jobba med en ny nu. Perli: Du får lägga in listan från förra med de rätta svaren. Det är ok att lägga ut poängställningen också Citera
Bluwajt Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Dött det blivit här Ska jag slänga upp mina intron eller? Citera
ziddax Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Hörru. Min dag. Jag väntar bara på att Perli ska redovisa sina resultat, sen åker mina upp! Citera
Bluwajt Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Japp, trodde du hade annat för dig eftersom du inte skrivit något i tråden ida Jag kör imon ist. Perli kan väl lägga upp resultatlistan under tiden din tävling är igång. Kom igen upp med introrna nu! Citera
stitchio Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Hur var det programmet ni använde hette? Citera
ziddax Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Sådär. Då ligger mina intron uppe. En salig blandning av låtar. En del av dem är favoriter. Andra gillar jag inte ens. Jag kommer också ge ett poäng för rätt artist eller rätt låttitel. Är båda rätt får man 3 poäng. Svaren skickas i PM till mig. Det finns också bonuspoäng att hämta på 5 stycken som jag anser vara lite svårare. här har ni. Gissa på! intron Citera
Bluwajt Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 great, hiphop =P hiphop , imon ska ni bannemej få se på lite riktig musik Citera
Perli Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Ledsen att jag försvann ett tag, ska räkna lite sen kommer resultaten snart. Här är iaf de korrekta svaren 1, Genesis, Jesus he knows me 2, Peter Gabriel, Red rain 3, Red hot chili peppers, Rollercoaster 4, Bonnie Tyler, Total eclipse of the heart 5, Erasure, Love to hate you 6, Omd, Walking on the milky way 7, Coldplay, Speed of sound 8, Snap, The first the last eternity 9, U96, Love religion 10, Wamdue project, King of my castle 11, Cecilia Vennersten, Det vackraste 12, Alphaville, Forever young 13, Prince, Cream 14, Mike Oldfield, Shadow on the wall 15, Soundgarden, Black hole sun 16, Bo Kaspers orkester, Vi kommer aldrig att dö 17, Chemical Brothers, Block Rockin Beats 18, Deep Forest, Boheme 19, Faithless, God is a DJ 20, Depeche mode, Its no good 21, Fine young cannibals, She drives me crazy 22, Gorillaz, Clint Eastwood 23, Dusty Springfield, Son of a preacher man 24, Massive attack, Teardrop 25, Michael Andrews, Mad world 26, Modjo, Lady 27, Outkast, Mrs Jackson 28, Queen, Radio Ga Ga 29, Radiohead, Karma police 30, Rammstein, Rammstein 31, REM, Man on the moon 32, Ricky Martin & Meja, Private emotions 33, Yello, Desire 34, Sting/Police, Englishman In New York 35, Therapy, Diane 36, TLC, Waterfalls 37, Vacuum, I breathe 38, Vangelis, I'll find my way home 39, Warren G & Sissel Kyrkjebö, Prince Igor 40, The prodigy, Mindfields #8 fick jag bara ett svar som var hyffsat rätt det var hode som gissade på att låten hette Eternity. Tyvärr så bytte han sedan ut det i en uppdatering och chansade på att det var Jean Michelle Jarre som gjort den och tog då bort låttiteln. #9 var det inte heller någon som löste helt. ziddax gissade korrekt på att det var U96 men fick fel på låten. #14 och #18 fick jag inga korrekta gissningar på, lite besviken där faktiskt. Nu ska jag räkna lite så kommer poängen snart. Citera
ziddax Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 det är verkligen inte bara hiphop. Men ganska mycket, ja. Det speglar väl vad jag lyssnar på... Citera
devalanteriel Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Min nästa lista ska vara 39 hiphop och en Rosa helikopter. Citera
eurythmech Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Min nästa lista ska vara 39 hiphop och en Rosa helikopter. 3p 4tw Citera
eurythmech Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Vad är skillnaden på Michael Andrews och Gary Jules btw? Citera
Andrew_W Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Vad är skillnaden på Michael Andrews och Gary Jules btw? De är kompisar http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Andrews_%28musician%29 (tydligen så spelar Michael Andrews piano och Gary Jules sjunger i låten) Citera
Perli Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Och här kommer poängen, är det någon som vill lyssna igenom alla intron en gång till så ligger dom här 97 ziddax 82 thestonk 78 demimonde 74 eurythmech 70 hose 54 Andrew_W 42 KrollSpell 42 Wiznakh 37 Käkably 27 devalanteriel 27 Uncle_Istvan 24 SaInT 21 Jennez 7 Matteprof 6 Bluwajt Citera
Perli Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Vad är skillnaden på Michael Andrews och Gary Jules btw? Jag gav full poäng oavsett vem ni gissat på Citera
ziddax Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Och här kommer poängen, är det någon som vill lyssna igenom alla intron en gång till så ligger dom här 97 ziddax 82 thestonk 78 demimonde 74 eurythmech 70 hose 54 Andrew_W 42 KrollSpell 42 Wiznakh 37 Käkably 27 devalanteriel 27 Uncle_Istvan 24 SaInT 21 Jennez 7 Matteprof 6 Bluwajt Cut a check! Citera
Bluwajt Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Va e detta? Gick matteprof om mig?! Känns som det ligger något lurt bakom detta... Aja, snart dags att försöka me dina ziddax Citera
Bluwajt Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Helt okänd musik för mig detta. Fick endast ihop en artist som är en coinflip om den är rätt elelr ej Citera
Perli Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Va e detta? Gick matteprof om mig?!Känns som det ligger något lurt bakom detta... Jadu, blev oxå förvånad och fick räkna om ett par gånger. Men sådär ska det vara iaf. (Vill ju inte att han ska ta bort tråden hela tiden ) Citera
Bluwajt Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Va e detta? Gick matteprof om mig?!Känns som det ligger något lurt bakom detta... Jadu, blev oxå förvånad och fick räkna om ett par gånger. Men sådär ska det vara iaf. (Vill ju inte att han ska ta bort tråden hela tiden ) Tänkte ockå på detta. Någon kanske skrev en låts namn i förra tråden, han såg sin chans å tog bort tråden, för att ingen skulle märka. Sen skickade ett mail till dig där han "kommit på en ny låt". Något lurt är det allt Citera
Recommended Posts