sutare Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Postad 26 September , 2006 Tågstationen är din vän. Nej men skämt o sido så om man ska tro det du har skrivit hittills så är det ingen som helst fara och ja kan lova dig att du kommer att hitta fetplusset snart! Man åker inte på hur många runner runners och 2-outare som helst. Om det bara är sånt du förlorar på så är det ingen fara alls. Angående turneringar för $5 + 0.50 så tycker jag personligen att det är helt ok att skotta sånt med din rulle, skulle knappt kalla det skotta äns. I mina ögon så när man har så liten BR så kan man skotta på rätt friskt, iaf tills den sjunker farligt lågt (typ till $100), då borde man ta tag i det o spela upp det igen "the safe way". Säger inte att du ska skotta NL50 typ men $5 turrar är ju knappt över din bankroll så det kan du gott kosta på dig. Lycka till! Tack för ditt inlägg. Just nu har mycket det jag förlorat på varit runners och 2:outare. Och det gör mig lite tiltad vilket leder till onödiga och dumma syner. Sessionen imorse förlorade jag även inköp på färg mot högre färg två ggr, och färg mot kåk två ggr, och det brukar inte hända så ofta. Nu är rullen liten igen så får väl börja spela lite tightare igen och arbeta upp den. Just nu sitter jag på bibblan och ska snart jobba återkommer vid nio ikväll! Citera
Thorn- Postad 26 September , 2006 Rapport Postad 26 September , 2006 Hmm, det är ju trist. Men du fan nu har ja läst hela dagboken och såg lite saker som förbryllar mig. För det första ska du ALDRIG NÅGONSIN lira på fyllan, aldrig! En annan sak var att jag såg ett inlägg där du skrev att "på något sätt hamnade rullen på $211", från typ $100? Lägg ner skottandet totalt asså, det är meningslöst och du kommer gula inom en snar framtid. Jag antar att du satte dig på NL50 vid det där tillfället och det är riktigt farligt, du borde vänta tills du har minst $400-$500. Lycka till! Citera
sutare Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Postad 26 September , 2006 Hmm, det är ju trist. Men du fan nu har ja läst hela dagboken och såg lite saker som förbryllar mig. För det första ska du ALDRIG NÅGONSIN lira på fyllan, aldrig! En annan sak var att jag såg ett inlägg där du skrev att "på något sätt hamnade rullen på $211", från typ $100? Lägg ner skottandet totalt asså, det är meningslöst och du kommer gula inom en snar framtid. Jag antar att du satte dig på NL50 vid det där tillfället och det är riktigt farligt, du borde vänta tills du har minst $400-$500. Lycka till! Skottandet är ett otyg som jag förhoppningsvis aldrig kommer göra igen. Spela på fyllan är också dumt, borde ha ett alkolås på datorn Citera
sutare Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Postad 26 September , 2006 Är hemma nu och har börjat lira, spelar en 2k vip freeroll och ska dra igång några cgbord, måtte det gå bra! Citera
sutare Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Postad 26 September , 2006 Lite tiltad. Spelade en turnering där 4 var itm jag kom 5. Blev utdragen av en kille som var så sjukt dålig fattar inte hur han kom till finalen han synade alltid ner till river oavsett vad han hade eller som låg på brädan. hade typ AJ flop: A56 bet pot syn turn 3 bet pot syn river 8 all in syn han visar stolt upp 83o kan tyvärr inte skratta åt det. Har plussat på cg medans. Br: 172 $ FPP 500/2000 Citera
sutare Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Postad 26 September , 2006 Lyckades backa när jag spelade mer. Lite på turnering men 1,5 inköp på cash. Br: 150 $ Citera
sutare Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Postad 27 September , 2006 Nu ska det grindas! Måste samla många fpp nu så jag får ihop till bonusen. Tänker spela 3-5 cashbord och nån turnering, rapporterar sen. Edit: Har plussat 3 inköp hittils ska köra en satellit till en 5k turre ikväll för 5.50 $ nu. Br: 182 $ Citera
sutare Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Postad 27 September , 2006 Vad säger ni om att ställa rätt av preflop med händer som QQ-AA? Spelar ju microlimit och får ofta syna av händer som AJ AQ och även KQ? Citera
sutare Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Postad 27 September , 2006 Satelliten gick bra i början chippie ända fram tills precis innan finalbordet, gick all in från knappen med K8 för att stjäla blindsen, dem var riktigt höga då det var turbo. Fick syn av AQ och klonkade inte, hade bara lite marker och åkte som 8 på finalbordet där 5 var itm. Samtidigt gick cash dåligt. Br: 168 $ Citera
sutare Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Postad 27 September , 2006 Går dåligt nu. Förlorade t. ex. två inköp vardera med JJ mot AT allin pre och KK mot A8 all in pre. Citera
sutare Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Postad 27 September , 2006 Spelade en 1k gtnd åkte i mitten med AA mot QQ pre. Har gått segt och dåligt på cash med. Br: 143 $ Citera
sutare Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Postad 27 September , 2006 Nej nu ser det inte så bra ut. Ska spela en del turneringar ikväll, får hoppas på klonk. Ska samtidigt köra cash, försöka köra lite mer oriskabelt om det går. Citera
sutare Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Postad 27 September , 2006 Kör en turnering nu som det gick bra i tills jag blev översettad. Är fortfarande kvar. Citera
sutare Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Postad 27 September , 2006 Åkte innan itm med QQ mot K7o, har inte mest tur i världen nu. Citera
sutare Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Har varit i Turkiet en vecka nu. Innan jag åkte så spelade jag med så dålig diciplin så det gick inte så bra. Tog ut en del och skotta bort en del. Gick minus en hundring på hela äventyret ungefär ska sätta in 1k på ss senare idag, ska försöka att inte spela så LAG. Hörs! Citera
Ralph247 Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Shit jag hittar inte ett enda svar i denna dagboken, kanske dags att omvärdera beslutet att ta upp plats på PF? Citera
sutare Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Shit jag hittar inte ett enda svar i denna dagboken, kanske dags att omvärdera beslutet att ta upp plats på PF? Haha... Om du inte vill läsa så behöver du inte. Citera
sutare Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Satt in pengarna nu. Började med att bluffa bort nästan ett inköp, hade glömt bort att det inte gick där. Men sen tack vare att dem inte tycker om pengar på ss så fick jag tillbaka mina bortbluffade pengar. Br: 1010 :- Citera
sutare Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Bara dumt? SötLeif sitter på plats 1 med 228.04 putten112 sitter på plats 2 med 77.23 Simpson_74 sitter på plats 3 med 408.72 Wajzing sitter på plats 4 med 92.95 RUTERNIAN sitter på plats 5 med 198.20 RUTERNIAN satsar s mörken 1.00 Wajzing satsar l mörken 0.50 Wajzing: --, -- RUTERNIAN: 7s, 7d SötLeif: --, -- putten112: --, -- Simpson_74: --, -- Pre-flop: SötLeif: Syna 1.00 putten112: Höj 9.00 Simpson_74: Lägger mig Wajzing: Lägger mig RUTERNIAN: Syna 9.00 SötLeif: Lägger mig Flop (Board: Ad, 10d, Qd): RUTERNIAN: Passa putten112: Satsa 20.00 RUTERNIAN: Höj 70.00 putten112: All in Turn (Board: Ad, 10d, Qd, 5h): River (Board: Ad, 10d, Qd, 5h, 4d): Showdown: RUTERNIAN visar: 7s, 7d (färg med ess i topp) putten112 visar: Qs, Ks (par i damer) Huvudpott: RUTERNIAN vinner potten på 152.11 med färg med ess i topp Citera
sutare Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Blev plus första dan, riktigt skönt Spelar lägsta nivån, och motståndet är behagligt så får hoppas att plusset ska hålla i sig. Br: 1360 Kr Citera
sutare Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Har spelat en session nu, gick bra på cashgamet, la 50+5 på duellen men det gick åt skogen. Har annars bara spelat 0.5/1 NLT har inga intressanta händer att posta heller. Br: 1787 :- Citera
Myt4z Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Hoppas det fortsätter i samma anda som du haft på SS. Gneta på, och skotta INTE! //Myt4z Citera
sutare Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Hoppas det fortsätter i samma anda som du haft på SS. Gneta på, och skotta INTE! //Myt4z Tack så mkt Citera
sutare Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Spelat ett tag nu och har plussat ganska mkt. Ska jobba snart så det blir mer lir ikväll. Br: 2187 :- Citera
sutare Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Spelat 2 h nu ungefär mest HU, det är så sjukt kul och dem flesta är så lättlästa Br: 2730 :- Citera
Recommended Posts