Gå till innehåll

kristijan kör nl50 och satsar seriöst denna gång


KRCU

Recommended Posts

BR: 250$

 

BR:1051$

 

 

Hmmm är det jag som är dum eller har du lyckats odla din BR från 250$ till 1051$ på typ två veckor på NL50??? :shock:

 

det stämmer ;)

Spelat bra, haft korten på min sida, gått genom mina HH efter jag slutat spela. Dragit ner på skräphänder rejält och inte spelat när jag är trött hungrig(sjukt hur mycket det påverkar spelet ). Har också haft en hel del bad beats men allt som allt har det flyttit på.

Hade som mål att nå 1000$ nu på fredag då jag ska utomlands en vecka men det har gått bättre än vad jag trott.

 

Nu ska jag upp till 2500$ och sen köra NL100 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förigår och igår var det dåliga dagar. Backade 250$ mestadels igår då jag jobbade upp mig till 1000$ för att sedan inte gå lägga mig när jag skulle gjort. Sjuka syner jag fick emot mig igår.Hade en idiot som träffade så sjukt, räknade att han av 8 gånger där han hade AX på handen träffade han A på brädan alla de 8 gånger, då hade jag KK QQ JJ och 5 AX mot han. Då jag hade AX så hade han bättre kicker. Sen hittar jag AA flop T26 jag höjer potten han synar, en 3 jag går all inn(lika bra eftersom jag är 100 på att han synar ) han synar med QT träffar Q på rivern så klart. Sen sista handen jag har är 67 på knappen flop 89T, turn 2 river A han satt på QJ nderbart. Men men så är det ibland, sådana dagar går inte att undvika. Nya tag ikväll , är ruskigt laddad och sugen på spel idag. Först blir det lite live spel med kompisarna.

 

BR START:250$ 060816

 

BR NU:805$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...