GePe Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Hej på er! Som en del av er redan vet så har vi en turnering på söndag. Det är en 300 + 50kr med möjlighet till en rebuy (under the bar) och en add on. Max antal deltagare som kan vara med är 32 och i dagsläget är det ca 10 platser kvar. För mer info eller anmälan maila mig på peter@vpt.se eller Jonas på jonas@vpt.se Annars så går det mesta av informationen ut via vårt nyhetsbrev. Gå in på http://www.vpt.se och anmäl din mailadress så får du också brevet. Mvh GePe Citera
GePe Postad 22 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2006 25 st anmälda.. 7 platser kvar /GePe Citera
GePe Postad 22 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2006 6 platser kvar... /GePe Citera
GePe Postad 22 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2006 endast 3 platser kvar.. skynda dig om du vill ha en plats /GePe Citera
highbury90 Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Verkligen kul att det blir fullt! Hoppas att det blir turneringar lite oftare framöver. Är det planerat cashgame efteråt? Och vilken limit isf. ? Citera
MadMulken Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 ni har inte svarat på mitt mail men är jag anmäld? Mårten Isaksson Citera
GePe Postad 22 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2006 ni har inte svarat på mitt mail men är jag anmäld? Mårten Isaksson Du har mail! Citera
GePe Postad 22 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Verkligen kul att det blir fullt! Hoppas att det blir turneringar lite oftare framöver.Är det planerat cashgame efteråt? Och vilken limit isf. ? Vi brukar inte planera in ngt cashgame men ofta uppstår det iaf ett bord efter hand då spelare åkt ut. Där brukar det spelas 5-10 eller 10-20 nl /GePe Citera
Outplays_U Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Anmälde mig till båda hoppas man hinner knipa en plats iofs varför ska ni låta vinnaren vara med då vet ni ju redan vem som vinner //hellmuth ps.. kan även tilltalas wibban.. Citera
GePe Postad 23 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2006 31 anmälda.. sista platsen går snart! /GePe Citera
GePe Postad 23 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2006 FULLT! Vi hälsar alla anmälda välkomna till turneringen =) Vid intresse av att vara med så hör av dig via mail så hör vi av oss vid eventuella återbud /GePe Citera
QQpocket Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 reggade mig i hopp om ett återbud=) Citera
GePe Postad 23 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Nu har det gått ut mail med tid och plats. /GePe Citera
Rotoroberts Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Finns inga platser kvar va? Jag lirade i Växjö Card Club för några månader sedan, men det verkar som att de har lagt ner eller liknande. Ni verkar iaf fått ihop mycket folk till er första turre! Grattis! Meddela när nästa turre är så kommer vi från Nybro o testar er klubb! Citera
QQpocket Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 och varför kommer ni int eoch lirar i växjö cc? hade varit mer aktivitet om "du och dina" polare hade kommit.... Citera
Pellemannen Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 För att det verkar kul att testa en ny klubb, OCH jag tror inte att ni hade åkt ner till Nybro för att spela mot 3-4 st. eller hur? När jag vet att det blir lir på minst 15 pers. så kan det vara lönt att bila upp annars blir det lite onödiga bensinpengar, och så vinner mna knappt ihop till detta heller om det bara är med, vill säga, 6 pers. Tänker ni inte likadant, eller har ni ÖB-priser på bensin i Växjö` Citera
highbury90 Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Pellemannen >> Förstår dig till 100%. Själv försökte jag övertala polare från Kristianstad att komma upp då det väntades 60 pers i sommras till en turnering. I sista stund valde de att inte komma och tur det när det i själva verket blev 14 spelare. Citera
highbury90 Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Vem klonkade hem det till slut igår? Citera
GePe Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Vem klonkade hem det till slut igår? Det blev mavorre som tog hem förstaplatsen Stort grattis till honom! Citera
GePe Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Finns inga platser kvar va? Jag lirade i Växjö Card Club för några månader sedan, men det verkar som att de har lagt ner eller liknande. Ni verkar iaf fått ihop mycket folk till er första turre! Grattis! Meddela när nästa turre är så kommer vi från Nybro o testar er klubb! Tjena! Gå in på http://www.vpt.se och anmäl dig för vårt nyhetsbrev så ska du se att du inte missar fler turneringar. /GePe Citera
highbury90 Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Nu börjar vi bli sugna! Snart dags igen? Citera
Recommended Posts