Hunden_Leif Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Ja efter att ha tiltat bort 4000 av rullen som bestod av 15 000 tidigare på 2 dagar så måste jag pröva någonting som håller mig borta från tilten! Därav den geniala idén att starta dagbok! Jag hoppas på att kunna få lite extra motivation att bara stänga av datorn och gå där ifrån när det börjar gå dåligt. Jag skulle också behöva få lite tips på händer jag kommer posta om vad jag gör för fel. Jag är förövrigt 18 år och ska (imorgon) börja tredje året i gymnasiet. Har i princip hela mitt liv spelat för pengar. Började lira stryktipset med farsan när jag var 7 och några år senare blev det några långenmatcher varje vecka. Sen ungefär 2 år tillbaka har jag haft intresset för poker. Har dock bara spelat för grattisdollar och playmoney till dess att jag fyllde 18 för ungefär ett halvår sedan då jag öppnade ett konto och satte in några hundra. Just nu har jag tagit ut 9000kr som jag hade på nordicbet till neteller. Ska inom dom närmaste dagarna sätta in 3000 av dessa på någon ny klient i ett nytt närverk. Någon som har någon bra tips om en fin bonus? Har också ett konto på svenska spel där jag just nu 1700. Min totala BR är alltså 10 700kr. Kommer också få en rakeback från nordicbet på runt 40 dollar. Jag hade tänkt att lira allt ifrån cg till sng och mtt. Jag kommer börja med att lira cg på nivån nl40 och sngs på 10+1$. Wish me luck! Citera
Hunden_Leif Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Ja det började ganska bra iallafall.. Lirade lite sngs på svenska spel. Lyckades nog bubbla i 80% av dom.. Svackan fortsätter. -480 kr BR: 10220 Citera
PerfA90 Postad 18 Januari , 2011 Rapport Postad 18 Januari , 2011 Hjälper DB mot tilten? Bra bump! Citera
Recommended Posts