Gå till innehåll

Angående POKERFORUM.nu


Recommended Posts

Halloj

 

Vill inleda mitt inlägg med att säga att jag är inne nästan varje kväll här på pokerforum.nu och glider ofta in och läser här när jag inte har något mer värdefullt att göra. Jag kan titta in en kväll och sitta i 2-3 timmar utan att kunna sluta läsa för att sedan bli illa tvungen att lägga sig för att sedan gå till plugget 4 timmar senare.

 

Vill bara ge en personlig berömmelse för det här forumet som ni verkligen lyckats att bygga upp. Ni har till och med fått ett phpBB-forum att se snyggt ut. Varenda kategori är så sjukt läsvärd och det mesta inom poker man någonsin undrat över, vad betyder continuationbet, potodds, implicita, bästa boken, vad heter Phil Ivey när han spelar online, vad betyder ditt å datt, "hur fan tänker den här killen här"...? Allt finns här.

 

Den här sajten och forumet som förövrigt har de trevligaste och intelligentaste medlemmarna jag någonsin har sett på ett internetforum ligger mig djupt in till hjärtat och har hjälpt mig en stor bit in på pokern även fast jag inte spelar om riktiga pengar längre. Med hjälp av er insåg jag faktiskt att jag lirade som en jävla torsk och att jag faktiskt tillhörde de där 90% som anses vara den förlorande majoriteten i nätpoker.

 

Har hängt med på forumet i snart 3-4 mån nu, hållt mig till freerolls och poker med grabbarna endast och har beställt 2 böcker nu på senaste och förhoppningsvis kan jag kasta in mina undvarade pokerpengar för att sätta igång på riktigt i vinter efter det att jag läst ut böckerna.

 

Hoppas även att få starta en dagbok här på pf.nu då och med största säkerhet hade jag blivit lika välkomnad precis som alla andra som tagit iniatiativet att skriva dagbok här på pf. Fantastiskt =)

 

Det blev kanske lite långt för er att läsa (om någon nu gjort det, du har klarat dig hittills i alla fall); men summa sumarum, tack för (enligt mig själv) världens bästa och mest intressanta forum (tror inte jag talar för mig själv här)!

 

TACK OCH KEEP IT UP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för dom fina orden och ett stort kudos till alla på forumet som gör det sjukt bra och trevligt som det faktiskt är! :)

 

Vet att en del tycker att det blivit lite mindre bra på forumet senaste tiden, men vi är just nu i processen att försöka göra allt bättre, och det kommer ske tillsammans med alla goa forumare som får ge fin input. :)

 

Och jag hoppas vi får sol idag! :D

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att en del tycker att det blivit lite mindre bra på forumet senaste tiden, men vi är just nu i processen att försöka göra allt bättre, och det kommer ske tillsammans med alla goa forumare som får ge fin input. :)

 

Jag tror det har att göra med att det är många som har hängt här ett tag. I början är allt nytt och spännande och man har begrännsad kunskap om poker. Då tycker man att det finns hur mycket som helst att läsa och alla HH:s är intressanta eftersom man ofta inte har så mycket erfarenhet.

 

Sen när man har varit här ett tag så har man lärt sig en massa och förhoppningsvis spelat mer och då har ens pokerkunskap stigit vilket gör att alla de artiklar och poster som man innan tyckte var intressanta inte ger en så mycket längre. Att man då tycker att "kvaliteten" på forumet sjunkit är bara normalt men det behöver inte betyda att det är sant.

 

Tror att de flesta som tycker att kvaliteten har sjunkit är de som har hängt här ett tag. Sen hur man löser att även de blir tillfredställda med forumet är ju en annan fråga.

 

Bra jobbat iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...