Suron Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 http://www.etsell.com/images/Octopus.pdf Vilken jädra pärla. Jag gillar dock helvita Yachter mer. Typ den färg som Abramovich har på en av sina fläskbåtar. Iremmats...Köp en! Citera
Kongoolle Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 När du får i hop till den....får man åka med en sväng då? Citera
Suron Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2006 När du får i hop till den....får man åka med en sväng då? Givetvis... Du, jag och massa vackra damer... Citera
KlasMan Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Shysst eka, vem är det som äger den nu ? Citera
Suppe Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Shysst eka, vem är det som äger den nu ? Testa länken kanske. Citera
KlasMan Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Shysst eka, vem är det som äger den nu ? Testa länken kanske. Hahaha, jag var så inne i bilderna så texten blev bortglömd Citera
Suron Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Shysst eka, vem är det som äger den nu ? Testa länken kanske. Hahaha, jag var så inne i bilderna så texten blev bortglömd Han har en ubåt ombord också plus en massa annat kul. Pengar är kul att ha... Citera
Suron Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Ferrari .... Är en fin bil. Jag skulle dock hellre köpa en Lamborgini eller en fläskig Aston Martin om jag hade Paul Allens konto. Hmm, varför inte alla tre? Citera
Axlsson Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Ferrari .... Är en fin bil. Jag skulle dock hellre köpa en Lamborgini eller en fläskig Aston Martin om jag hade Paul Allens konto. Hmm, varför inte alla tre? Soppan är dyr nu för tiden... Citera
Loveless Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Slup på 63 fot, vilket är minst dubbel så stort som en standard svensk semesterbåt. Tank på 850.000 liter diesel. Undrar om de måste ringa i förväg när de ska tanka. Citera
Suron Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Slup på 63 fot, vilket är minst dubbel så stort som en standard svensk semesterbåt. Tank på 850.000 liter diesel. Undrar om de måste ringa i förväg när de ska tanka. De lär få ringa i förväg. Haha! Fy sablars vilken tank... Tycker ni som skrivit här att den är snygg? Jag är lite tveksam. Som jag skrev tidigare så tycker jag bättre om den eka som Abramovich åker runt i. Citera
Betterman Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 4065? Det är billigare med kremering... Får man plats med familjen i en sådan då!?!? Man vill ju inte att det ska kännas för trångt när man till slut kommer iväg 2 veckor på semestern med frugan och barnen och all packning. Citera
Suron Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 4065?Det är billigare med kremering... Får man plats med familjen i en sådan då!?!? Man vill ju inte att det ska kännas för trångt när man till slut kommer iväg 2 veckor på semestern med frugan och barnen och all packning. Hur många barn har du som funderar på sådana saker? Eller är det frugan din som tar med sig för mycket grejor... Kremering låter tråkigt, för varmt. En Yacht blir roligare. Citera
Betterman Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Kremering låter tråkigt, för varmt. En Yacht blir roligare. Frågan är ju hur pass kapabel man är att ha kul 4065? Eller är strategin att han innan han blir för gammal har spelat ihop tillräckligt mycket cash för att ha råd att bli nedfryst för att sedan ca år 4062 (han kan ju behöva ett par år att lära sig hur spelet utvecklats under dessa år och ska ju dessutom hinna skrapa ihop en ny rulle för själva inköpet av yachten) ska bli upptinad med hjälp av ny teknik? Dessutom kommer det krävas en hel del renovering av denna skuta år 4065 misstänker jag. Vet inte hur pass hårt rosten har gått åt en åt på 2059 år... Citera
kfluffie Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Drömde inatt att min syster hade en sån här båt inatt (efter att ha läst tråden) men den hade ingen miniubåt så jag sa att den inte var något att ha. Kul att drömma. MVH //KF Citera
Disturbed1 Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Tror jag skulle nöja mig med Man of War...!! Citera
bossbaver Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 det coolaste av allt var ju att man "fick med en massa" fd. Navy Seals snubbar som ingick i besättningen Citera
loka2 Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Hmmm jag funderar på om man kan få Grupprabatt eller mängdrabatt om man skulle vara en liten grupp som bestämmer sig för att köpa sina samtidigt. Citera
uo Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Hmmm jag funderar på om man kan få Grupprabatt eller mängdrabatt om man skulle vara en liten grupp som bestämmer sig för att köpa sina samtidigt. Haha du och jag som har 200 mille$ kan ju köpa varsin och få en nätt mängdrabbat... men frågan är om vi behöver det? haha Vilket fartyg vilket fartyg.. och alla dessa båtar han har "inne" 7st ! Inte utan att man blir lite avundsjuk! Citera
Macaronis Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Sag baten nere pa franska rivieran och tog en del narbilder pa skonheten. Agaren till yatchen ar Paul Allen, grundare av Apple. Ar mycket hysch, hysch om yatchen. Men det gar att oppna aktern och dar inne finns flera mindre batar att roa sig med som vattenskotrar. Lar aven finnas en mindre u-bat. I ovrigt ska det finnas en stor biosalong, dubbla helikopterplattor, basketplan pa akterdacket, pool (sjalvklarthet). Citera
Albert Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Sag baten nere pa franska rivieran och tog en del narbilder pa skonheten. Var såg du den? Ska dit ner snart så det vore kul att se den. Citera
Macaronis Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Sag baten nere pa franska rivieran och tog en del narbilder pa skonheten. Var såg du den? Ska dit ner snart så det vore kul att se den. Jag sag den pa ett stalle mellan Nice och Cannes, kommer ej ihag namnet. Men den bor vara dar nere nu under sommaren, pa vintrarna ror sig oftast de storsta yatcherna fran medelhavet till karribien. Citera
Albert Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Jag sag den pa ett stalle mellan Nice och Cannes, kommer ej ihag namnet. Men den bor vara dar nere nu under sommaren, pa vintrarna ror sig oftast de storsta yatcherna fran medelhavet till karribien. Antibes? Juan-les-Pins? Ska också förhoppningsvis segla från Medelhavet till Karibien om 1.5v Citera
Macaronis Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Antibes var det yatchen lag.. Vi bodde I Juan-le-Pins, men Antibes ar ju ett stenkast ifran. Citera
Recommended Posts