lethe Postad 8 Januari , 2005 Rapport Postad 8 Januari , 2005 Jag fick $10 på Royal Vegas, spelade deras lägsta limit som då var 0.10/0.20 och alla deras freerolls. Byggde upp det till typ $100, var tvungen att sätta in $20 för att få casha ut. Gjorde så. Spelade Partys 0.5/1 (Snacka om underrullad!) men hade tur. Började också jaga alla månatligen återkommande bonusar, fixade rakeback på ett partyskin etc. Total insats: $20. Alla cryptorummen, någon party/skins reload, i värsta fall Absolute. Det brukar bli en $600-700 i månaden i bara bonusar. (Mindre sedan jag lämnade 2/4, nu är bara party/skins och crypto värda att göra.) Jag började inte spela poker för att tjäna pengar på det, utan för att jag älskar strategispel. Att en kamrat lånade ut lite böcker och nämnde att han drog in en 20-30kkr/månad på det gjorde ju sitt till för intresset. Om man är nybörjare och spelar FL så är en sak säker: Hur lågt du än börjar växer rulle snabbare än färdighet redan utan bonusar, med möjligt undantag för om du bara bara spelar ett enda bord. När TGC hade Online Internet Challenge där man började med $50 och klev upp i limits varje gång man hade 50BB för nästa limit så var den som var först över $2000 där på knappa två veckor. Citera
vivi Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Jag stoppade in en tusing i februari förra året. Lyckades med konststycket att dubbla den summan inom loppet av några dagar. Plockade därpå rätt omgående ut lagom mycket, så jag fick tillbaka min tusing plus lite extra. De pengarna jag tog ut investerade jag i lite pokerlitteratur, samt återinsatte en femhundring, vilken nu har ynglat av sig, och efter det har jag inte behöft sätta in mer kulor, mer än de som jag av egen kraft stoppat in för att tillskanska mig diverse förmåner, såsom bonusar i form av böcker etc. edit: stavf-fel Citera
RaMz Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 vinna 380 i en freeroll sen grinda till 500, skaffa neteller och bonushora nån månad till 1K, sen är d bara och grinda på. Efter 4 månader var rullen ca 10K. Citera
Macaronis Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Har aldrig lirat frirullar eller hållt på med bonushorande. Satte istället in 100€ på 24hpoker, visserligen med 30% insättningsbonus. Sen har liret bara gått rakt upp. Har mer än 100-dubblat min br från dag ett i början av Oktober. Citera
eroz Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Bonushora. Det är överlägset alla andra sätt utan tvekan. Citera
totti Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 bonushora, har aldrig gjort, skulle nån vilja vara så vänlig å berätta exakt hur jag ska göra? Gärna i ett pers mess eller nått? Citera
eroz Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Du kan läsa mer om det i Gdaily's artikel http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=829 samt på http://www.bonuswhores.com. Finns även några bra poster på http://www.twoplustwo.com. Kommer inte direkt ihåg att jag läst någon Bonushorar guide på detta forum eller har jag fel? Citera
Recommended Posts