Mjukis Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Vi har pratat lite om att höja medlemsavgiften då den egentligen är för låg i förhållande till lokalhyra/aktiva medlemmar. Men det är en liten balansgång samtidigt, för låg avgift genererar inga pengar till hyra och övriga utgifter. För hög avgift kanske får medlemsantalet att sjunka ytterligare. Ni som är aktiva idag tror jag kan tänka sig att betala 500 kr för ett kalenderår utan problem. Vi vill ju gärna byta lokal då den befintliga är väldigt tråkig, så ju mer dollars vi får in, ju snabbare kan vi hitta något nytt. Så, tyck till och diskutera gärna. Citera
fannys Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 ööhh tomte ingår det en medlemspresentation för en 500 hunka då?? Skulle vilja ha en på hemsidan... Det har ju varit en på gång ett tag nu Skönt typ med allas telenr och vilket alias som tillhör vem... Citera
Mjukis Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Det ska väl vara på gång men då snubben som byggt sidan inte sett röken av några pengar så är han väl inte så intresserad Men det kommer... Du får vad du vill på hemsidan för 5000kr... t.o.m en bild Citera
Willy_Wonka Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 röstade trots att jag inte är megaaktiv, men jag siktar på att komma nästa turra faktiskt Citera
C_ Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 300-400 Slantar jag gärna upp om jag flyttar ner till kusten i höst. Räknar kallt med att klubbtröja samt sightseeing i västervik ingår i priset! Bjuder ni på kaffet i lokalen? Citera
Mjukis Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2006 300-400 Slantar jag gärna upp om jag flyttar ner till kusten i höst. Räknar kallt med att klubbtröja samt sightseeing i västervik ingår i priset! Bjuder ni på kaffet i lokalen? Kommer du inte om vi inte bjussar på java? Klart våra medlemmar har förmånen med gratis kaffe, allt för att hålla kvar dom så länge som möjligt (=mer pengar åt mig) (Ja vi bjuder på kaffe) Värst vad mycket folk som ska flytta till viken, trodde bara att alla flyttade härifrån (till Gunnebo och liknande) Wonka: Vart håller du hus? Det tillhör allmänt folkvett att svara på sms. Tomte Citera
C_ Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 300-400 Slantar jag gärna upp om jag flyttar ner till kusten i höst. Räknar kallt med att klubbtröja samt sightseeing i västervik ingår i priset! Bjuder ni på kaffet i lokalen? Kommer du inte om vi inte bjussar på java? Klart våra medlemmar har förmånen med gratis kaffe, allt för att hålla kvar dom så länge som möjligt (=mer pengar åt mig) (Ja vi bjuder på kaffe) Värst vad mycket folk som ska flytta till viken, trodde bara att alla flyttade härifrån (till Gunnebo och liknande) Wonka: Vart håller du hus? Det tillhör allmänt folkvett att svara på sms. Tomte Tittar ner oavsett kaffestatus, även om gratis java på pump skulle kännas som en bonus.. Kan i sådana fall t.o.m slopa krav på medlemströja! Citera
baros_milan Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 får man bara rösta en gång? Citera
quila Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Men lol theo......Får man bara rösta en gång??? Du e ju t.o.m dummare än mig. Citera
fannys Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 och då theo.... Då är du dum!!! lol Citera
Mjukis Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2006 riktigt dum... (va fan är du vaken nu Kejan?) Citera
Willy_Wonka Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Wonka: Vart håller du hus? Det tillhör allmänt folkvett att svara på sms. Tomte Jo jag skulle säkert svarat om det inte vore för att min mobil pajjade när jag skulle testa om den kunde simma. Fick en ny på försäkringen igår iofs Citera
Mjukis Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Bra, förväntar mig ett sms inom kort... Citera
fannys Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Jag var vaken... Har nu sovit en stund till så nu är jag "pigg" igen... Citera
baros_milan Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 nja ja e smart:) det var bara en dum fråga för att folk skulle reagara lixom bling bling... Citera
Recommended Posts